Gå til innhold

Følsom skjede, bare jeg?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kom over den "bare jeg som har lite penis" tråden. Og begynte å tenke litt.

Jeg kan fint komme ved kun penetrering, trur g-punktet mitt er ganske "lavt". Er ikke jomfru, men ganske trang, rart med tanke på at jeg er feit som fy. Men har fått flere kommentarer, eller mer oppgitte kommentarer "du er da så trang" osv.

Det er jo så å si ingen nerver der inne, så det at g-punktet er såpass lavt kan være grunnen. Hadde sex med en som hadde relativt liten penis, litt større enn lillefingeren min. Men jeg kjente den der nede for det, og fikk orgasme. Noe som tok meg litt på sengen, med tanke på hvor liten den var. Og han var jomfru, så kan ikke akkurat si det var på grunn av erfaring akkurat :fnise:

Er det andre som er slik?
Hører hele tiden at "de peiser på og jeg kjenner ingenting, de må lære seg å beføle klitoris" osv. Her er det bare å peis på, jeg kommer allikevel jeg.

Anonymous poster hash: fae07...df5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tåpelig overskrift. Jada, du er nok den eneste kvinne på kloden md følsom skjede.

Anonymous poster hash: e7e88...8f6
Skrevet (endret)

Som jeg skrev i den andre tråden: Skjeden min er følsom hele veien. Jeg kan fint komme uten både forspill og klitorisstimulering. Ikke at jeg ikke setter pris på forspill og klitorisstimulering, men det er ikke nødvendig for å få orgasme.

I morsetning til deg, tror jeg ikke jeg har noe G-punkt. Det er ikke noen del av skjeden som er mer følsom enn resten. Kanskje hele skjeden min er et eneste stort G -punkt?

Endret av Hulderen
AnonymBruker
Skrevet

Men om den er såpass følsom, hvordan blir det da med fødsel? :O

TS

Skrevet

Men om den er såpass følsom, hvordan blir det da med fødsel? :O TS Anonymous poster hash: fae07...df5

Jeg tror at en fødsel generelt er så smertefull at en følsom skjede ikke betyr noe fra eller til. Man kan jo ta samme argument overfor de som sier de bare har følelse i skjedeinngangen. Med så følsom skjedeinngang må vel en fødsel bli smertefull?

Dessverre har ikke dette noen betydning for meg, jeg er ufrivillig barnløs.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror at en fødsel generelt er så smertefull at en følsom skjede ikke betyr noe fra eller til. Man kan jo ta samme argument overfor de som sier de bare har følelse i skjedeinngangen. Med så følsom skjedeinngang må vel en fødsel bli smertefull?

Dessverre har ikke dette noen betydning for meg, jeg er ufrivillig barnløs.

Da har du gullmus, fordi vi andre er født med skjeder som ikke har på langt nær så mange nerver som noe annet sted på kroppen. Det er sånn kvinner er skapt fra naturens side.

Men skal ikke kimse av gullmus!

Anonymous poster hash: a25aa...943

AnonymBruker
Skrevet

Gullmus :skratte:

AnonymBruker
Skrevet

Kom over den "bare jeg som har lite penis" tråden. Og begynte å tenke litt.

Jeg kan fint komme ved kun penetrering, trur g-punktet mitt er ganske "lavt". Er ikke jomfru, men ganske trang, rart med tanke på at jeg er feit som fy. Men har fått flere kommentarer, eller mer oppgitte kommentarer "du er da så trang" osv.

Det er jo så å si ingen nerver der inne, så det at g-punktet er såpass lavt kan være grunnen. Hadde sex med en som hadde relativt liten penis, litt større enn lillefingeren min. Men jeg kjente den der nede for det, og fikk orgasme. Noe som tok meg litt på sengen, med tanke på hvor liten den var. Og han var jomfru, så kan ikke akkurat si det var på grunn av erfaring akkurat :fnise:

Er det andre som er slik?

Hører hele tiden at "de peiser på og jeg kjenner ingenting, de må lære seg å beføle klitoris" osv. Her er det bare å peis på, jeg kommer allikevel jeg.

Helt normalt TS.

Hvem sitter på sin høye hest-og tror at de kan definere hva som er normalt?

Noen damer har medfødt,digre svære vaginaer som en diger ku..de kunne vell klart å føde en kal ut om de ville...

Andre har medfødt,en liten vagina.Noen er så trange at de klarer ikke å ha sex engang. Og det er store variabler på følsomheten til folk og hvor mye nerver de har der nede.Finnes ikke en eneste kvinne,som er anatomisk likt skapt! Derfor er alle mennesker helt unike og forskjellige.Problemet er at fagidioter-klarer aldri å forstå dette.De såkalte expertene.

Samme er jo menn.

Anonymous poster hash: 9d82c...b80

Skrevet

Som jeg skrev i den andre tråden: Skjeden min er følsom hele veien. Jeg kan fint komme uten både forspill og klitorisstimulering. Ikke at jeg ikke setter pris på forspill og klitorisstimulering, men det er ikke nødvendig for å få orgasme.

I morsetning til deg, tror jeg ikke jeg har noe G-punkt. Det er ikke noen del av skjeden som er mer følsom enn resten. Kanskje hele skjeden min er et eneste stort G -punkt?

Samme her. Har alltid vært sånn. Tror det handler litt om at jeg kniper (ubevisst) når jeg har sex, siden jeg alltid har gjort det når jeg onanerer. Direkte berøring på klitoris synes jeg kan bli for altfor intenst.

Forøvrig er det akkurat det samme nå som før jeg fikk barn.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...