Gå til innhold

Smerte og ubehag i beina


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får ofte turer om kvelden, og merker kort tid etter at turen har startet, sterke smerter på siden og baksiden av leggene. Som oftes mest smerte i den høyre enn i den venstre. Hva kan dette være?

I går gikk jeg i ca. 2 timer, og smertene startet altså etter et par minutters gange, og varte i ca. 30 minutter. Belastningen er passe, men merker dette også ved lett gange, både med bakker, uten bakker og på flat mark.

Jeg bruker for tiden joggesko, men skal gå til innkjøp av noen med mer demping.

Kan det være noe form for betennelse?



Anonymous poster hash: d601f...49d
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gå til legen.

Anonymous poster hash: caadc...ca1

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke fastlege her jeg bor, så det er ikke aktuelt på nåværende tidspunkt.

Kan det tenkes at det er andre på forumet som har samme plager?



Anonymous poster hash: d601f...49d
AnonymBruker
Skrevet

Er du normalvektig?

Anonymous poster hash: fc86f...f88

AnonymBruker
Skrevet

Nei, overvektig.



Anonymous poster hash: d601f...49d
AnonymBruker
Skrevet

Merker du forskjell fra asfalt til gress, sand eller skog?

Anonymous poster hash: edca7...993

AnonymBruker
Skrevet

Ingen forskjell etter underlag. Like ubehagelig på gress, grusvei som på asfalt.

Det jeg merker er at smertene gjerne forsvinner etter en viss tid med gange.

Det blir en form for haltende gange en stund, siden ubehaget gjør at det blir hakkende og haltende gange.

Anonymous poster hash: d601f...49d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...