AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #1 Skrevet 27. april 2015 Jeg får ofte turer om kvelden, og merker kort tid etter at turen har startet, sterke smerter på siden og baksiden av leggene. Som oftes mest smerte i den høyre enn i den venstre. Hva kan dette være? I går gikk jeg i ca. 2 timer, og smertene startet altså etter et par minutters gange, og varte i ca. 30 minutter. Belastningen er passe, men merker dette også ved lett gange, både med bakker, uten bakker og på flat mark. Jeg bruker for tiden joggesko, men skal gå til innkjøp av noen med mer demping. Kan det være noe form for betennelse? Anonymous poster hash: d601f...49d
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #2 Skrevet 27. april 2015 Gå til legen.Anonymous poster hash: caadc...ca1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #3 Skrevet 27. april 2015 Har ikke fastlege her jeg bor, så det er ikke aktuelt på nåværende tidspunkt. Kan det tenkes at det er andre på forumet som har samme plager? Anonymous poster hash: d601f...49d
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #4 Skrevet 27. april 2015 Er du normalvektig? Anonymous poster hash: fc86f...f88
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #5 Skrevet 27. april 2015 Nei, overvektig. Anonymous poster hash: d601f...49d
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #6 Skrevet 27. april 2015 Merker du forskjell fra asfalt til gress, sand eller skog? Anonymous poster hash: edca7...993
AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #7 Skrevet 28. april 2015 Ingen forskjell etter underlag. Like ubehagelig på gress, grusvei som på asfalt. Det jeg merker er at smertene gjerne forsvinner etter en viss tid med gange. Det blir en form for haltende gange en stund, siden ubehaget gjør at det blir hakkende og haltende gange. Anonymous poster hash: d601f...49d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå