AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #1 Del Skrevet 27. april 2015 Skal ha glattkjøring/sikkerhetskurs på bane i morgen og er litt smånervøs. HVa kan jeg egentlig vente meg? Er det noen som har tatt det nylig og kan fortelle hva som skjedde? Anonymous poster hash: b91b2...346 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #2 Del Skrevet 27. april 2015 Ikke kræsj! Anonymous poster hash: ecf89...82b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PoisonIwy Skrevet 27. april 2015 #3 Del Skrevet 27. april 2015 Dra med åpent sinn☺ Dere skal læres litt om sikring av last,henger osv. Også skal du lærere bilen å kjenne i ulike hastigheter på glatt føre. Det er kjempegøy. (Hilsen hun som tok det i fjor😂) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #4 Del Skrevet 27. april 2015 Følg med på det læreren forteller. Bli kjent med bilen og hvordan den oppfører seg på glatt føre. Ikke vær redd, men vær oppmerksom. Bruk tida godt, det er ikke så mange sjansene man får til å kunne leke seg på slikt føre, uten å være redd for å skade andre eller seg selv. Anonymous poster hash: 55945...b49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #5 Del Skrevet 27. april 2015 Ikke kræsj! Anonymous poster hash: ecf89...82b Skal prøve å la være Til dere to andre: takk for tips! Anonymous poster hash: b91b2...346 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #6 Del Skrevet 27. april 2015 I sving, når kjørelæreren trykker frem disse dukkene, ikke prøv å unngå de ved å kjøre i motsatt kjørefelt. Det var litt dumt dersom det kom en bil i mot fikk jeg lære. Anonymous poster hash: 7fd79...965 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imperio Skrevet 27. april 2015 #7 Del Skrevet 27. april 2015 Ha det moro! Jeg slet med PTSD etter en bilulykke da jeg hadde glattkjøring, og tilogmed JEG hadde det gøy. Og det sier litt, når jeg var på gråten av å kjøre i 50 km/t på den tiden. Første del er kjedelig og langdrygt (sikkerhet, lasting, blablabla) men så kommer moroa, kjøring på glatta :D Jeg dro alene på grunn av PTSD og sosial angst, så det var kun meg og kjørelærer, for hun mente det ikke kom til å gå bra om jeg hadde en fremmed i bilen, så ting gikk fort hos meg. Ikke noe venting eller noe slikt. Men ha det gøy, som en annen sa, dette er en av de få gangene du får lov til å ha det moro på glatta. Jeg trur jeg kommer til å ta en ekstra runde med glattkjøring, siden det er nå 2 år siden og jeg har enda ikke turt å kjøre om vinteren alene. Så en oppfrisking hadde vært bra, og moro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #8 Del Skrevet 27. april 2015 Imperio: jeg har en lignende bakgrunn, har vært i ulykke på glatta tidligere (møteulykke hvor motgående bil kom over i vår kjørebane og pga høye brøytekanter var det ikke noe sted å svinge unna). Det er litt betryggende å høre at du syns det var gøy! Tips: hver høst pleier NAF å ha åpen dag på glattkjøringsbanene for at folk skal få ta med seg egne biler og prøve seg litt. Jeg har tenkt å benytte meg av dette til høsten. Anonymous poster hash: b91b2...346 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå