Gå til innhold

danskebåten med barna

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tusen takk for tips !

Vi skal overnatte på båten og skal bo på suite tur/retur. Vi har bestilt to med 4 senger sånn at det blir nok plass for alle. Håper det blir ikke mye bråk og tull med folk som drikker.

TsAnonymous poster hash: 39dfa...163

Nå blir jeg litt forvirret. Hvilken båt skal dere reise med. I utgangspunktet så hørtes det ut som om dere kommer inn til Hirtshals og da er det vel Superspeed som gjelder men på de båtene er det ikke overnatting da så hvilken båt reiser dere med og hvor kommer dere I land.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nå blir jeg litt forvirret. Hvilken båt skal dere reise med. I utgangspunktet så hørtes det ut som om dere kommer inn til Hirtshals og da er det vel Superspeed som gjelder men på de båtene er det ikke overnatting da så hvilken båt reiser dere med og hvor kommer dere I land.

Vi reiser med Fjordline fra Bergen. Turen varer i ca 18 timer.

ts

Anonymous poster hash: 39dfa...163

AnonymBruker
Skrevet

Vi reiser med Fjordline fra Bergen. Turen varer i ca 18 timer.

ts

Anonymous poster hash: 39dfa...163

God tur! Får håpe det ikke blir så mye bølger på dere :sjokkert:

Anonymous poster hash: 74a9d...8df

Skrevet

Ok. Da har jeg det. Dere kommer inn til Hirtshals og jeg har bodd på samme hotel flere ganger. I og med at akvariet ligger rett over gaten fra hotellet så er jo dette lett å besøke.

Sett av en hel dag til dyreparken i Ålborg. Veldig koselig park å besøke.

I og med at dere har bare 2 dager så er attraksjoner med lang kjøretur og barn mer stress enn gøy men en tur til Skagen er ikke så langt. Da kan dere også besøke Grenen et fint naturområdet på Danmarks ytterste spiss.

Mot Skagen finner dere også ørnereservatet.

http://www.eagleworld.dk/?gclid=CNLFleGPl8UCFYTVcgodsK0Akg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...