AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #1 Skrevet 27. april 2015 Vi skal reise på torsdag med 5 barn :D 4 stk i alderen fra 7-11 og en på 8 mnd. Vi har tenkt å besøke akvariet i Hirtshals og Dyreparken i Aalborg. Vi skal overnatte på Seafront hotellet og har på oss 2 hele dager på å finne på noe. Ungene gleder seg noe enormt. Har dere noe tips ? Hva er lurt å ta med , være obs på osv ?Anonymous poster hash: 39dfa...163
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #2 Skrevet 27. april 2015 Vi skal reise på torsdag med 5 barn :D 4 stk i alderen fra 7-11 og en på 8 mnd. Vi har tenkt å besøke akvariet i Hirtshals og Dyreparken i Aalborg. Vi skal overnatte på Seafront hotellet og har på oss 2 hele dager på å finne på noe. Ungene gleder seg noe enormt. Har dere noe tips ? Hva er lurt å ta med , være obs på osv ?Anonymous poster hash: 39dfa...163 Ape-fulle folk på båten, ellers god tur! Anonymous poster hash: bc0b3...6e6 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #3 Skrevet 27. april 2015 Mener du hva dere skal finne på ombord på danskebåten? Skjønte liksom ikke spørsmålet ditt helt... Virker som det er første gangen dere er ute og reiser og at dette er helt "over the top" for dere... Vel...Anonymous poster hash: df9ca...c19 2
Okapi Skrevet 27. april 2015 #4 Skrevet 27. april 2015 Det er lett å gå seg vill på båten, så om barna skal løpe rundt alene, vær sikker på at de er to og to, i det minste.
Gjest Keikolina Skrevet 27. april 2015 #5 Skrevet 27. april 2015 Er jo noe nytt for barn da, de har jo ikke de høye forventningene som vi voksne har.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #6 Skrevet 27. april 2015 Er jo noe nytt for barn da, de har jo ikke de høye forventningene som vi voksne har. Er vel ikke så mange som har så veldig høye forventninger om en tur med danskebåten og til Hirtshals Anonymous poster hash: df9ca...c19 3
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #7 Skrevet 27. april 2015 Så koselig . Har tatt turen ned med barna mange ganger. Det er lite berusede mennesker og dyr i uka, helga er mer livlig sånn. Her er det litt å lese om hva som kan gjøres i Nord-Jylland . http://www.visitnordjylland.dk/aktivitet Riktig god tur! Anonymous poster hash: 03d06...fb7
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #8 Skrevet 27. april 2015 Vi reiser veldig mye men dette er første gang vi reiser med båten( overnatting) Vi er såpass mange at alle råd og tips er velkomne. TsAnonymous poster hash: 39dfa...163
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #9 Skrevet 27. april 2015 Nå må dere ikke være ironiske... vi tenkte å gjøre noe annerledes og ungene har fri på fredag så første jeg kom på var turen til Danmark. Vi har med oss bil så går det helt fint å kjøre og finne på ting. For oss handler det ikke å reise ,, bare,, til Hirtshals men at barna skal oppleve noe nytt. TsAnonymous poster hash: 39dfa...163 2
Gjest Kaffelattn Skrevet 27. april 2015 #10 Skrevet 27. april 2015 Er vel ikke så mange som har så veldig høye forventninger om en tur med danskebåten og til Hirtshals Anonymous poster hash: df9ca...c19 Jeg synes enhver tur kan gi mye til både barn og voksne. "Danskebåten" kan bli helt fortreffelig - et eventyr! Ha det gøy TS, barna dine vil sikkert synes det blir fint med en båttur og litt Danmark:-) 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #11 Skrevet 27. april 2015 Jeg vil anbefale dere å bestille plass på restauranten på danskebåten, mat må dere jo ha uansett, dere beholder setet under hele turen og maten er fortreffelig. Anonymous poster hash: 8dd18...7e5 4
Gjest crazycatlady Skrevet 27. april 2015 #12 Skrevet 27. april 2015 Så koselig . Har tatt turen ned med barna mange ganger. Det er lite berusede mennesker og dyr i uka, helga er mer livlig sånn. Her er det litt å lese om hva som kan gjøres i Nord-Jylland .http://www.visitnordjylland.dk/aktivitet Riktig god tur! Anonymous poster hash: 03d06...fb7 Hæh? Berusede dyr? Tror jeg må ta meg en tur selv om danskebåten er blodharry altså, fulle bikkjer som danser på bordet vil jeg ikke gå glipp av! 4
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #13 Skrevet 27. april 2015 Er vel ikke så mange som har så veldig høye forventninger om en tur med danskebåten og til Hirtshals Anonymous poster hash: df9ca...c19 For et arrogant svar! ! Kos dere ts! ! Anonymous poster hash: 83e07...882 3
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #14 Skrevet 27. april 2015 Bestill plass på buffet-resturanten eller disse "flysetene"! Vell verdt pengene. Da er dere sikret plass hele turen over, og har en "base". Så kan ungene løpe litt mer fritt rundt! (Maten på resturanten er mer en god!) Hold dere unna cafe'en som ligger midt i båten. Fæl mat og dyrt. Drikke koster litt, så jeg hadde tatt med vannflasker og kanskje noe kjeks/frukt. Ellers er det egentlig bare å komme seg på båten og la ungene kose seg. Kaptein Kid har skattejakt på de fleste overfarter, og det er lekerom med tv God tur😄Anonymous poster hash: bf9ce...557 2
Jens Skrevet 27. april 2015 #15 Skrevet 27. april 2015 Bestill bord i buffeet restauranten på første bordsetting, så slipper dere fylla. Er alltid morsomme konkurranser for barna på dansegulvet som pleier å vare til kl 2200. Vi har reist mange ganger med danskebåten med barna og alt er jo lagt opp til en barnevennlig reise. Jeg skjønner ikke hvorfor voksne mennesker drar på enn sånn tur uten barn jeg da...... 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #16 Skrevet 27. april 2015 Tusen takk for tips ! Vi skal overnatte på båten og skal bo på suite tur/retur. Vi har bestilt to med 4 senger sånn at det blir nok plass for alle. Håper det blir ikke mye bråk og tull med folk som drikker. TsAnonymous poster hash: 39dfa...163
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #17 Skrevet 27. april 2015 Hæh? Berusede dyr? Tror jeg må ta meg en tur selv om danskebåten er blodharry altså, fulle bikkjer som danser på bordet vil jeg ikke gå glipp av! De er noen verre kranglefanter! Hadde de enda danset på bordet...... Anonymous poster hash: 03d06...fb7
Gjest Keikolina Skrevet 27. april 2015 #18 Skrevet 27. april 2015 Vet du hva ts, dette er nok ikke godt nok for de bereiste kg folka. Må minst til Maldivene et sted hvis det skal være bra nok. Ha en god tur.
Kjetil E Skrevet 27. april 2015 #19 Skrevet 27. april 2015 Vi skal reise på torsdag med 5 barn :D 4 stk i alderen fra 7-11 og en på 8 mnd. Vi har tenkt å besøke akvariet i Hirtshals og Dyreparken i Aalborg. Vi skal overnatte på Seafront hotellet og har på oss 2 hele dager på å finne på noe. Ungene gleder seg noe enormt. Har dere noe tips ? Hva er lurt å ta med , være obs på osv ?Anonymous poster hash: 39dfa...163 De har og et tivoli i Aalborg, ligger midt i sentrum. Ellers er Skagen en veldig koslig liten by.
Gjest Kaffelattn Skrevet 27. april 2015 #20 Skrevet 27. april 2015 Vet du hva ts, dette er nok ikke godt nok for de bereiste kg folka. Må minst til Maldivene et sted hvis det skal være bra nok. Ha en god tur. Jeg ville nok heller ha sagt det slik: Nettopp FORDI man er bereist så synes man en "danskebåttur" med barn høres aldeles morsomt ut. Man må ha litt danskebåt inne i mellom all reisingen til Europas hovedsteder, USA, Australia, Afrika og Asia! Haha...små barn synes alt slikt er spennende opplevelser. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå