AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #1 Skrevet 26. april 2015 For noen år siden målte jeg blodsukkeret mitt hjemme et par ganger, bare fordi jeg var nysgjerrig. Husker at jeg målte om morgenen og det var så lavt som 2 og enda lavere enn det noen ganger. Er dette noe jeg burde gått til legen med?Anonymous poster hash: 9ceb7...f87
AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #2 Skrevet 26. april 2015 Det jeg konkluderte med den gangen, etter å ha lest på nettet, var at jeg må ha det som kalles reaktiv hypoglykemi. Men er det farlig? Kan leger noe om det, er det en diagnose eller en tilstand? TsAnonymous poster hash: 9ceb7...f87
LiKa1986 Skrevet 26. april 2015 #3 Skrevet 26. april 2015 Du må nesten spørre en lege om det. Men et fastende blodsukker på 2 og under er alt for lavt og kan være farlig. har du sjekket i senere tid?
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #4 Skrevet 27. april 2015 Du må nesten spørre en lege om det. Men et fastende blodsukker på 2 og under er alt for lavt og kan være farlig. har du sjekket i senere tid? Nei, har ikke det. Vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem med dette hos legen. Føler meg ofte slapp, og av og til svimmel, har ofte problemer med konsentrasjon. Har sjekket meg for mange andre ting og alt var fint, men har aldri sjekket noe med blosukkeret. Så lurer på om det kan være noe rart med blodsukkeret mitt. Vet bare ikke hvordan jeg tar opp det, og hva gjør legen, hvordan måler de blodsukekr når det muligens er at det er lavt som er problemet? Ts Anonymous poster hash: 9ceb7...f87
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #5 Skrevet 27. april 2015 Du bør spise noe da :-) Anonymous poster hash: 2f7a1...338
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #6 Skrevet 27. april 2015 Nei, har ikke det. Vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem med dette hos legen. Føler meg ofte slapp, og av og til svimmel, har ofte problemer med konsentrasjon. Har sjekket meg for mange andre ting og alt var fint, men har aldri sjekket noe med blosukkeret. Så lurer på om det kan være noe rart med blodsukkeret mitt. Vet bare ikke hvordan jeg tar opp det, og hva gjør legen, hvordan måler de blodsukekr når det muligens er at det er lavt som er problemet? Ts Anonymous poster hash: [acronym="Full hash: 9ceb7c55985998fc84bb2e45b1822f87"] 9ceb7...f87 Snakk med legen om symptomer og ha du har målt av blodsukker. Legen kan måle langtidssukker og andre ting verken du eller vi via nettet kan hjelpe deg med. Anonymous poster hash: cdc29...595
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #7 Skrevet 27. april 2015 Jeg har hypoglykemi, så hvis jeg spiser noe med mye sukker i risikerer jeg et ekstremt lavt blodsukker litt etterpå. Trikset for meg er å unngå sukker og spise mat som holder blodsukkeret stabilt. Lever for det meste lavkarbo, og har alltid noe sukkerholdig spiselig med meg bare i fall. Men, uansett hva slags svar du kan få her, så må du til legen din. Ingen her kan hjelpe deg ordentlig, kom deg til legen så fort du kan, og forklar hva som skjer. Anonymous poster hash: 108d2...ac2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #8 Skrevet 27. april 2015 Ja, jeg får vel bestille en legetime. Mistenker at har med inntak av raske karbohydrater som gjør at blodsukkeret mitt blir så lavt også. Og at jeg ikke spiser regelmessig nok. Ts Anonymous poster hash: 9ceb7...f87
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå