Gå til innhold

Stephie av Monaco - hodestups forelsket IGJEN!


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Den dama er uslåelig! Hvordan klarer hun å forelske seg i alle menn hun treffer? Hun skifter da virkelig menn som vi andre skifter truser som det heter.....

Jeg forundres over denne evnen hun har, for selv har jeg ikke klart å forelske meg på over en mannsalder tror jeg.... ikke alvorlig i hvert fall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Du får ta det med en klype salt- det stod vel i se & hør?

De har jo en tendens til å kremt* overdrive litt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

la nå hun få forelske seg i den hun vil, og har hun den evnen til å forelske seg flere ganger så er vel det bare positivt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Se og Hør må lære å skille mellom sex og følelser. Menn kan sånt, bare spør Rune Rudberg (gjerne før Se og Hør gjør det).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir heller ikke klok på den damen der, men vil ikke bli det heller. HUN ER FORELSKET I FORELSKELSEN, har ingen annen forklaring på det der. Ihvertfall er disse forholdene hun har bak seg lite gjennomtenkt fra hennes side.

Stakkars barna. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og har hun den evnen til å forelske seg flere ganger så er vel det bare positivt?

Dama har da tross alt 3 barn å ta seg av.Så lenge det flyr nye "pappa`er" inn og ut dørene på huset som de rett og slett er nødt til å forholde seg til skaper det alt annet en stabilitet i livene deres.

Så nei Heksa.I mine øyne er ikke det positivt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det er noe med det. Tre barn med to fedre og stadig nye "onkler". Damen er høyst ustabil og jeg skjønner henne ikke. Ikke at hun er alene i verden om å holde på sånn, men folk flest er jo ikke i medienes søkelys hele tiden heller da. Og de eldste barna hennes er vel kanskje gamle nok til at de greier å følge med litt i mediebildet også? Jeg husker ikke hvor gammel den eldste er....

At det er fint at hun har den evnen? Vet ikke helt jeg. Jeg heller også til teorien om at det er forelskelsen hun forelsker seg i.... Hehe og hadde jeg vært mann hadde jeg aldri turt å satse på henne - man VET jo at man blir dumpet etter to år igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som damen har et "bruk & kast"-prinsipp med menn, og får gjerne noen barn med noen i samme slengen og.

Synes hun faktisk har en VISS forpliktelse og, i og med at hun er prinsesse, og kaaaanskje hun bør ta litt mer hensyn til familien sin. OG ikke minst barna!

Menmen, noen liker å leve vilt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

For på være helt ærlig virker hun noe, hva skal jeg si, rotløs... At hun ikke helt vet hvor hun skal sette føttene hen. Virker som er litt forelsket i forelskelsen ja. Og kanskje hun er ekstremt uheldig med alle menn hun møter, når ingen virker som den rette for henne. Men jeg hadde jo aldri turt å forelske meg igjen så snart. For meg ville det vært ekstremsport for hjertet mitt! Men det er jo mye mulig det ikke handler om kjærlighet i det hele tatt, at hun bare er opptatt av morroa. Det i såfall er ikke så bra, med tanke på de tre barna hun har med to forskjellige fedre.

Mvh Yvonne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er lukket.

Du kan ikke poste innlegg som inneholder:

Personangrep/persondebatter

Det er ikke tillatt å skrive på krenkende, nedsettende eller injurierende vis, om noe individ, kjent eller ukjent. Det er heller ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum, eller spekulere rundt årsaks-sammenhenger man ikke kjenner.

Remyline Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...