AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #1 Skrevet 26. april 2015 Jeg har hatt endel timer med psykologen nå etter nyttår. Før det hadde jeg ca ett års opphold pga psykologen hadde permisjon for å ta etterutdanning. Psyken er litt dårligere siden mye av det vi snakker om er ting jeg har prøvd å glemme i mange år, nå kommer alle følelsene tilbake. Jeg har også tidligere hatt tvangstanker om at jeg er gravid, det hadde vært mitt største mareritt om det var sant. Jeg vet jo egentlig at det bare er noe jeg innbiller meg. Jeg har en samboer, men bruker P-plaster, så sjansen er jo liten for at jeg virkelig er gravid. Vet ikke hvorfor jeg skriver dette, bare føler meg veldig alene. Jeg har sagt det til kjæresten min, han er veldig forståelsesfull. Men han kan aldri vite akkurat hvordan det føles. Er det kanskje noen her som har opplevd det samme eller lignende? Om det er noe som kan hjelpe? PS. Psykologen er veldig flink og jeg stoler på henne, fikk meg bare ikke til å si det i forrige time.Anonymous poster hash: d513f...7a5
AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #2 Skrevet 28. april 2015 Hei! Jeg har en tvangstanke som handler om at jeg er livredd for å bli voldtatt/at noen skal ta på meg uten at jeg vil det. Jeg er redd for at det skal ha skjedd uten at jeg husker det, at jeg skal ha fortrengt det... Så jeg kan forstå litt hvordan du har det. Det eneste som hjelper for meg er å si til meg selv "du vet at det ikke skjedde, skjerp deg, du hadde husket det". Man må bare prøve å overbevise seg selv om at det er ulogisk. Og foresten må du jo si det til psykologen din, han/hun kan kanskje hjelpe deg mer enn du tror. Jeg går selv til spesialister for OCD-en, så jeg har tro på å få hjelp. Håper du blir bedre! Anonymous poster hash: c161f...8f0 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå