Gå til innhold

Er det greit å dele så mye på blogg?


Gjest Unknown

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

ja Emilie, du er ikke den første i bloggverden til å skrive om spiseforstyrrelser, selvskading, mobbing etc.

Sist ute var vel Sophie elise om jeg ikke tar feil. Del i vei.



Anonymous poster hash: 61df9...8b1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown

ja Emilie, du er ikke den første i bloggverden til å skrive om spiseforstyrrelser, selvskading, mobbing etc.

Sist ute var vel Sophie elise om jeg ikke tar feil. Del i vei.

Anonymous poster hash: 61df9...8b1

Jeg er ikke Emilie, men skal si det til hun!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft at henne å stå fram. Kan være til hjelp for andre som har det like tøft. Uansett en nydelig jente som jeg ønsker det beste fremover :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown

prøver du å få lesere til bloggen din? :fnise:

For det første, så er ikke jeg eieren av bloggen. Jeg heter verken Emilie, og er heller ikke 16 år. Jeg er venninnen hennes og spurte om jeg fikk lov å poste det til henne. Jeg har også slettet linken (så nå at den fortsatt ligger ute), men skal fjerne det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For det første, så er ikke jeg eieren av bloggen. Jeg er venninnen hennes..

OK :plystre:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første, så er ikke jeg eieren av bloggen. Jeg heter verken Emilie, og er heller ikke 16 år. Jeg er venninnen hennes og spurte om jeg fikk lov å poste det til henne. Jeg har også slettet linken (så nå at den fortsatt ligger ute), men skal fjerne det nå.

keep telling yourself that... "ro, ro til fiskeskjær"

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første, så er ikke jeg eieren av bloggen. Jeg heter verken Emilie, og er heller ikke 16 år. Jeg er venninnen hennes og spurte om jeg fikk lov å poste det til henne. Jeg har også slettet linken (så nå at den fortsatt ligger ute), men skal fjerne det nå.

Det sier de alle....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er da vel frivillig hva man vil dele? Så lenge det er innenfor norsk lov og man er klar over at man blir veldig eksponert på godt og vondt: vær så god.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown

Synes det er så morsomt å lese alle kommentarene deres. Jeg vet vel selv best om jeg er eier av bloggen eller ikke? Hadde jeg vært det hadde jeg mer enn gjerne sagt det, for da hadde jeg vært stolt. Jeg er stolt av hun, ho er en super jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...