AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #1 Skrevet 26. april 2015 Jeg skulle fått mensen den 19.04.2015 men den er 8 dager for sen og jeg vet ikke helt hva jeg skal tenke. Jeg tenkte først at jeg kanskje kunne være gravid, men så tok jeg en test og den var negativ og mensen har enda ikke kommet. Kan det være at testen ikke viser riktig da? Jeg har ikke noen spesielle tegn på graviditet. Bare litt mer utflod en vanlig, føler at jeg skal få mensen (har hatt det sånn i en uke nå...), ekstra sulten og veldig trøtt. Jeg sitter å håper på at testen bare viste feil! Anonymous poster hash: b38e9...9ba Anonymous poster hash: b38e9...9ba
Fluffe Skrevet 26. april 2015 #2 Skrevet 26. april 2015 Jeg mistet en gang mensen i tre mnd pga jeg trente for mye. Kan det være ett tilfelde for deg også? Kanskje du skal ta en test igjen en morgenen om noen dager?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå