Ingvild Iversen Skrevet 26. april 2015 #1 Skrevet 26. april 2015 Hei, vi er et ungt kjærestepar som har bestemt oss for å reise til hellas i sommer.. men syns det er vanskelig å finne sted og hotell. Vi ser etter noe som ikke er langt unna strender og restauranter. Billigere hotell, men ikke så billig at det blir et dårlig hotell. Det bør heller ikke være for mye fest steder, men ikke så lite at det bare er gamle mennesker der, haha. Er det noen som har noen forslag? takk på forhånd
gohege Skrevet 28. april 2015 #2 Skrevet 28. april 2015 Kanskje denne artikkelen kan være til hjelp? Jeg har dog ikke reist til noen av stedene så jeg vet ikke hvor godt stedene passer beskrivelsen. Sliter med å velge sted selv http://reisetips.nettavisen.no/hellas-aller-beste-oyer-en-guide/
jordbarn Skrevet 28. april 2015 #3 Skrevet 28. april 2015 Var på Rhodos ifjor sommer med samboer! Anbefales! Der kan du finne alt, og ikke bare typiske 'charter steder'
J_9 Skrevet 28. april 2015 #4 Skrevet 28. april 2015 Jeg og kjæresten skal til Gerani, Kreta i sommer! Var i Alcudia i fjor, og det var helt fantastisk avslappende
Gjest mirimi Skrevet 29. april 2015 #5 Skrevet 29. april 2015 Hva med Skiathos? Bo gjerne i gåavstand til sentrum, og lei et kjøretøy så dere kan utforske alle de flotte strendene utenfor sentrum. Banana Beach er en storfavoritt blant de yngre. Prøv å unngå bussen, den er stappfull til enhver tid, sist stod jeg skvist opp i frontruta
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2015 #6 Skrevet 14. mai 2015 Chania, Kreta :-) der har de det meste. Strender, by, uteliv (uten at det er helt Ayia napa) og noen fasiliteter :-)Anonymous poster hash: 0e38d...e71
Skogshjerte Skrevet 15. mai 2015 #7 Skrevet 15. mai 2015 Selv har jeg forelsket meg i Naxos! Utrolig fin og avslappet plass. En liten bakdel er at det tar 2-3 timer med båt fra Santorini å komme seg dit, så reisen kan bli litt lang og slitsom, men vi syntes i hvert fall det var verd det. Har tidligere også vært i Skiathos og Parga, det var også kjempefine plasser som anbefales. Kanskje du finner noen tips her: http://hellasferien.no/
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå