minienthe Skrevet 26. april 2015 #1 Skrevet 26. april 2015 Finnes det pakninger med pinjekjerner som er større enn de små posene eller flate begrene jeg finner i butikken ? Vi kjøpte en stor beholder på Smartclub for flere år siden men denne butikken eksisterer ikke her mer og vi bruker en del av det så det hadde vært greit å ikke hamstre småposer hele tiden
leonie Skrevet 26. april 2015 #2 Skrevet 26. april 2015 Jeg har sett pinjekjerner i store plastkrukker på Meny. Det var en god del, så jeg mener å huske at den kostet over 100 kroner. Den Meny-butikken jeg var på var en av de større Meny-butikkene, så prøv å se i en av de som har stort utvalg Ellers har jeg også sett pinjekjerner i større poser på innvandrerbutikker. 3
minienthe Skrevet 26. april 2015 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2015 Mener å huske den vi kjøpte på smartclub var på rundt kiloen og kom i plastkrukke den og, kostet vel rundt 150 kroner men har kun funnet de småposene på meny her. Innvandrerbutikker skal sjekkes, takk for tips
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå