AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #1 Skrevet 26. april 2015 Det er ikke ofte jeg drikker alkohol. Jeg har aldri vært så full at jeg ikke har hatt kontroll, liker derimot bedre å nyte et glass vin eller to, spesielt til mat. Men de to siste gangene jeg har vært ute på byen, så har jeg bare drukket så jeg har kjent det på kroppen. Ved hjemkomst har jeg lagt meg, og så våknet etter maks en time. Da har jeg ligger og skjelvet og følt meg kald. Kroppstemperaturen min har i disse tilfellene vært normal, og sist gang kanskje litt over det normale. Jeg skalv til samboeren min la seg og roet meg ned ved å holde rundt meg. Prøvde pusteteknikker og diverse, uten hell. Hva var dette? Kan det ha noe med alkoholen å gjøre? Anonymous poster hash: 6d8e9...db1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #2 Skrevet 26. april 2015 Vanlig med lavt blodsukker ved alkohol og/eller drikke med koffein som f.eks red bull etc også spiser du ikke i tillegg. Da vil blodsukkeret stige voldsomt for så gå rett i bånn. Pass på å spise samtidig som du inntar alkohol og/eller koffein for å unngå denne duppen Anonymous poster hash: 4089c...6f6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå