Alja Skrevet 26. april 2015 #1 Skrevet 26. april 2015 http://www.erlik.no/du-har-ikke-en-sjanse-du-kommer-aldri-til-a-fa-en-sjanse/ Hva ville du gjort? Du ser unge mennesker som har hele livet foran seg, men som du vet ikke kommer til å klare seg med mindre de får hjelp. Du visste at politi og psykiatri ikke kunne hjelpe. Slik som denne saken over. Hva ville du gjort dersom det var du som så denne unge jenta?
AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #2 Skrevet 26. april 2015 Jeg vet ikke hva jeg ville gjort men om jeg jobbet på en slik plass ville jeg kjempet hardt for at vanskeligstilte skal bli møtt på lik linje og taes like alvorlig som normale folk. Den største systemsvikten her, som desverre er blitt mer en norm enn en svikt, er at fordi hun var narkoman og bodde på gata så tok ikke systemet henne alvorlig. De ser på disse som gjenstander og dyr, og ønsker ikke å legge ressurser i det. Jeg er helt sikkert på at om dette hadde vært en mann i dress som stod oppførte seg sånn inne på en kiosk eller hvilket som helst sted over tid ville han blitt tatt med helt til stasjonen av politiet, blitt straffeforfulgt og vært gjennom en psykiatrisk vurdering og evn dermed fått behandling. Anonymous poster hash: d87c5...938
QueenOfTheSidewalk Skrevet 26. april 2015 #3 Skrevet 26. april 2015 (endret) Jeg kan jo ikke gjøre noe når det eneste håpet bare slenger henne av noen blokker bortenfor. Jeg har heller ikke peiling på hvordan man nærmer seg mennesker i psykose for å få tillit. Det er jo ganske farlig også. Og hva om jeg får tillit? Det blir jo en ny runde med å stole på de på legevakta også. Endret 26. april 2015 av Evilposelos
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå