sjokoladeelskeren Skrevet 26. april 2015 #1 Skrevet 26. april 2015 heihei hvor ofte er det normalt å få blodtrykksfall? jeg får det omtrent daglig og det varer ca 20 sekunder, og det begynner å bli ganske irriterende. - jente, 17
Gjest Jeeeeeeea Skrevet 26. april 2015 #2 Skrevet 26. april 2015 Det kan være veldig individuelt. Et tips kan være at når du skal reise deg fra liggende til stående, så må du først sitte litt oppreist slik at blodtrykket får stabilisert seg, før du reiser deg. Det kan være mange årsaker til blodtrykksfall. Du kan prøve å søke litt på ortostatisk hypotensjon :-)
AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #3 Skrevet 26. april 2015 Uff, det høres ikke bra ut. Besvimer du i blant? Jeg gjør nemlig det og har endt opp med å slå meg ganske kraftig. Det blir tatt alvorlig av legen for en kan jo ende opp med hjernerystelse og diverse hvis en er riktig uheldig. Så ta deg en tur til legen! Anonymous poster hash: 7b65f...f75
gule_fugl Skrevet 26. april 2015 #4 Skrevet 26. april 2015 Veldig vanlig blandt jenter. Ikke farlig, men utrolig ubehagelig.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #5 Skrevet 26. april 2015 Veldig vanlig hos jenter i tenåringsstadiet. Anonymous poster hash: d3485...f64
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå