Bitte Skrevet 25. august 2004 #1 Skrevet 25. august 2004 Jeg reiser til Barcelona neste uke....men det er leeenge siden jeg har vært der. Hva må jeg få med meg..? Husker katedralen,Picasso museet,og La rambla.... Veldig fint med gode råd....
nyibyen Skrevet 26. august 2004 #2 Skrevet 26. august 2004 La sagrada familia, selvsagt Da jeg var der sist klatret jeg opp så langt man kunne komme. Og da var det en jente som fikk panikkanfall, gråt, kastet opp og besvimte, men det var ingenting de kunne gjøre for å hjelpe henne, det var så trangt at hun var nødt til å komme seg ned på egen hånd. Casa Miro og de andre modernist-bygningene ligger jo slik at det blir en fin spasertur gjennom byen hvis man vil få med seg alle. Tok en dag i Monserrat også, med tog et lite stykke, og så taubane det siste stykket. Det anbefales absolutt, komme seg litt ut og opp i høyden, og se de gamle kirkeskattene! Ellers gjorde jeg lite, satt for det meste og spiste tapas og drakk vin på lokale kroer. Åh, herlig
Gjest Poirot Skrevet 26. august 2004 #3 Skrevet 26. august 2004 Jeg likte også godt Montserrat, flott å komme seg litt ut av byen. Sambo mener man MÅ se fotballstadioen til Barcelona. Parc Goeull er jo flott. Og i gamlebyen ligger det ett og annet museum gjemt innimellom husene.
Ingeborg Skrevet 27. august 2004 #4 Skrevet 27. august 2004 Enig med Poirot, Parc Guël er kjempelekker!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå