Gå til innhold

Næringsdrikk

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en jente som sliter med spiseforstyrrelser, og går i behandling. Jeg har en bmi rundt 18,5, men jeg sliter veldig med maten fortiden. Kan jeg be om næringsdrikker, eller blir det teit? Jeg har jo ikke en særlig lav kroppsvekt/ bmi.

Anonymous poster hash: 2195e...471

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Næringsdrikker kan du kjøpe på apoteket selv, uten resept og få i deg.

Om du vil prøve å få dekket utgiftene må du snakke med behandler.

Anonymous poster hash: 06447...a25

AnonymBruker
Skrevet

Næringsdrikker kan du kjøpe på apoteket selv, uten resept og få i deg.

Om du vil prøve å få dekket utgiftene må du snakke med behandler.

Jeg kan ikke kjøpe disse uten at det er avtalen med behandler uansett. Jeg er bare redd for å foreslå det fordi jeg ikke er "syk nok" eller ikke "sliter nok".

Anonymous poster hash: 2195e...471

Skrevet

Hvorfor kan du ikke som et fritt individ handle lovlige, reseptfrie produkter på apoteket?

Skrevet

Jeg har kjøpt næringsdrikker en gang jeg slet med å spise. likte Nutrica sin med sjokoladesmak best. Det er bare å gå på apoteket å kjøpe.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan ikke kjøpe disse uten at det er avtalen med behandler uansett. Jeg er bare redd for å foreslå det fordi jeg ikke er "syk nok" eller ikke "sliter nok".Anonymous poster hash: 2195e...471

Jeg har levd helt og delvis på næringsdrikker siden 2010,

på grunn av sykdom. De er et suplemang for mennesker som ikke klarer å få i seg tilstrekkelig næring ved å spise vanlig mat, og ikke noe hokkus pokkus.

Hver boks inneholder 2 dl. (Finnes og i Compac på 1,2 dl).

For å dekke normal næringsinntak anbefales 6 til 7 nokser i døgnet. Da får du og ì deg tilstrekkelig drikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...