AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #1 Skrevet 25. april 2015 Jeg er en jente som sliter med spiseforstyrrelser, og går i behandling. Jeg har en bmi rundt 18,5, men jeg sliter veldig med maten fortiden. Kan jeg be om næringsdrikker, eller blir det teit? Jeg har jo ikke en særlig lav kroppsvekt/ bmi.Anonymous poster hash: 2195e...471
AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #2 Skrevet 25. april 2015 Næringsdrikker kan du kjøpe på apoteket selv, uten resept og få i deg. Om du vil prøve å få dekket utgiftene må du snakke med behandler. Anonymous poster hash: 06447...a25
AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #3 Skrevet 25. april 2015 Næringsdrikker kan du kjøpe på apoteket selv, uten resept og få i deg. Om du vil prøve å få dekket utgiftene må du snakke med behandler. Anonymous poster hash: 06447...a25 Jeg kan ikke kjøpe disse uten at det er avtalen med behandler uansett. Jeg er bare redd for å foreslå det fordi jeg ikke er "syk nok" eller ikke "sliter nok".Anonymous poster hash: 2195e...471
The Kitten Skrevet 25. april 2015 #4 Skrevet 25. april 2015 Hvorfor kan du ikke som et fritt individ handle lovlige, reseptfrie produkter på apoteket?
Severus Skrevet 25. april 2015 #5 Skrevet 25. april 2015 Jeg har kjøpt næringsdrikker en gang jeg slet med å spise. likte Nutrica sin med sjokoladesmak best. Det er bare å gå på apoteket å kjøpe.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #6 Skrevet 26. april 2015 Jeg kan ikke kjøpe disse uten at det er avtalen med behandler uansett. Jeg er bare redd for å foreslå det fordi jeg ikke er "syk nok" eller ikke "sliter nok".Anonymous poster hash: 2195e...471 Jeg har levd helt og delvis på næringsdrikker siden 2010, på grunn av sykdom. De er et suplemang for mennesker som ikke klarer å få i seg tilstrekkelig næring ved å spise vanlig mat, og ikke noe hokkus pokkus. Hver boks inneholder 2 dl. (Finnes og i Compac på 1,2 dl). For å dekke normal næringsinntak anbefales 6 til 7 nokser i døgnet. Da får du og ì deg tilstrekkelig drikke. Anonymous poster hash: 06447...a25
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå