Gå til innhold

Hvis du fikk 100 000 kr du måtte bruke på klær...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bunad, en lekker ullkåpe i faktisk ull og ikke bare 5%, en trenchcoat fra Burberry og omtrent halve butikken til Oasis.

• Liker 2
Skrevet

Bunad. Hadde nok også skiftet ut store deler av garderoben.

Skrevet

Jeg hadde kjøpt skreddersydd dress i myk tynn ull. Sydd av noen som både tok mål av meg, visste hvilke snitt jeg kler og har et kjempeutvalg av kvalitetsstoffer.

Og så hadde jeg kjøpt bunad til datterern, sønnen og mannen.

Og da hadde vel de 100000 gått og vel så det.

AnonymBruker
Skrevet

Rekonstruert kvinnedrakt fra Vest-Agder er Norges dyreste bunad og kan koste 80.000 kroner. Skulle gjerne hatt en sånn.

Har ikke råd til å kjøpe en, men hadde jeg fått 100.000 øremerket klær ville mesteparten av den summen blitt brukt på den.

Anonymous poster hash: 33651...636
  • Liker 1
Gjest Tigress
Skrevet

100 000 skulle gått greitt unna. Minst ein Burberry trench til, aftenkjole frå Versace, parkas frå Uber, trench frå Norwegian Rain, YSL-veske og ei klokke frå Tudor, og resten i skreddersydde drakter og kjolar.

Gjest Nanne70
Skrevet

Jeg tror faktisk at jeg ville hatt problemer med å bruke den summen, men hvem vet :) Har f.eks. ingen interesse av designervesker til flere titusentalls kroner, og bunad har jeg. Men jeg ville vel ha bygget opp en god basisgarderobe med kvalitetsklær og skaffet meg noen klassikere som f.eks. en Burberry-trench og noen kasjmir- og silkeplagg. Og skikkelig kvalitetsundertøy.

Skrevet

Skulle gjerne hatt mer enn 100000 kr. Men hadde kjøpt meg en Birkin veske, et smykke fra chanel,samt litt småvarer. Og et par nude pigalle sko fra CL. Og et armbånd fra Hermès.

Liker også cartier love bracelet, men tror ikke jeg kommer til å bruke penger på det.

Åssen smykke fra Chanel?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde kastet/gitt bort hele garderoben min og erstattet alt med kvalitetsplagg fra innerst til ytterst. Har planer om å gjøre det, men forhåpentligvis til en litt billigere totalsum :)

Anonymous poster hash: a246c...6b8
AnonymBruker
Skrevet

Herregud som dere intervjuer MissLucky da! Hvorfor må dere vite hva hun bruker penger på?

Anonymous poster hash: d6f27...665

• Liker 1
Skrevet

Åssen smykke fra Chanel?

Jeg ønsker meg dette smykket. Prøvde det når jeg var i England i høst. Pris ca 8500 kr.

post-68005-16862_thumb.jpeg

Skrevet

Jeg ønsker meg dette smykket. Prøvde det når jeg var i England i høst. Pris ca 8500 kr.

LOL! Jeg har det, i tillegg til to andre. Elendig kvalitet, emaljen på perlene har begynt å flasse av, og jeg har nesten ikke brukt det. Jeg ville heller satt de pengene på Birkinkontoen din, de er ikke verdt så mye penger. Mvh. Frustrert Chanelentusiast.

• Liker 5
Gjest gjestvest
Skrevet

Jeg hadde festet de 100 tusenlappene på kjolen, og gått ut derfra. Det står: " Hvis du fikk 100.000 du måtte bruke på klær ". Står ingenting om hvordan. :lol:

Skrevet

Først og fremst ny bunad :)

-Burberry kåpe i beige og blå

-Mykje nytt undertøy

-Ei skinnjakke i grønt og ei i svart

-Klær som eg har lyst å bruke heime som ikkje er joggeklede!

-Vesker og sko

Var vanskeleg å svare på faktisk, men hadde fint klart å brukt dei opp :P

Skrevet

Kastet alt det gamle og slitte i klesskapet mitt og fornyet alt :fnise: Det vil også si, sokker, truser, bh'er..Bukser, gensere absolutt alt :)

• Liker 1
Skrevet

Hadde nok klart å svi av en god del tusen på helt nytt treningstøy og treningssko! Hadde også kjøpt vesker, spesielt en fra Chanel. Ny skinnjakk og nye Dr Martens :)

Skrevet

LOL! Jeg har det, i tillegg til to andre. Elendig kvalitet, emaljen på perlene har begynt å flasse av, og jeg har nesten ikke brukt det. Jeg ville heller satt de pengene på Birkinkontoen din, de er ikke verdt så mye penger. Mvh. Frustrert Chanelentusiast.

Kvaliteten på de er dessverre elendig i forhold til pris. Jeg hadde tenkt til å kjøpe det brukt av en på trendsales til en lavere pris og på smykket hennes hadde også emaljen på et par perler flasset av på enkelte steder. Dog ble det solgt før jeg fikk bestemt meg for å kjøpe det eller ikke.
Skrevet

Kvaliteten på de er dessverre elendig i forhold til pris. Jeg hadde tenkt til å kjøpe det brukt av en på trendsales til en lavere pris og på smykket hennes hadde også emaljen på et par perler flasset av på enkelte steder. Dog ble det solgt før jeg fikk bestemt meg for å kjøpe det eller ikke.

Jaja. Håper du får tak i det hvis du virkelig vil ha det, nå er du i alle fall advart.

Tilbake til tema: Utelukker tilbehør, overskriften spesifiserer klær. Dessuten ville det vært for lett, et tennisarmbånd, ei ny veske og plutselig var det ikke mye penger igjen.

Hmm.. Ei hvit Chaneldrakt fra 2005 jeg har lyst på

Valentinotopper i alle farger

Valentino blondekjole av noe slag

Ei Burberry trenchcoat. Den jeg har er litt shiny i stoffet, kunne hatt ei til.

Flere kåper i god kvalitet i flere farger.

Chanel cashmerecardigan

Cardigans fra Sportmax i flere ulike farger

Noen fine sett med undertøy

Gjest hockeyfrue
Skrevet

100.000 hadde gått fort! Har klart å svi av 40.000 på Harrods i London i dag, og hadde nok ikke hatt problemer med å handle for 60.000 til :P Jeg ville nok kjøpt meg en kjole eller to fra Jenny Packham og Elie Saab, Birkin bag fra Hermés og Love Bracelet fra Cartier.

Skrevet

For meg som bare shopper på salg på Nelly måtte jeg skaffet meg en container til alt. Brukte 1500 i dag på Nelly (3 bukser, 4 kjoler, 2 topper og et par sko)

Dæven jeg hadde fått mye klær for 100k.

• Liker 2
Skrevet

Da hadde jeg kjøpt dyre merkeklær/vesker, senere solgt de litt billigere til noen moteidioter, og brukt pengene på noe jeg faktisk trengte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...