Miss Lucky Skrevet 25. april 2015 #21 Skrevet 25. april 2015 Hva i alle dager kjøpte du da? Brudekjole? Vesker, sko, jakker/kåper, skjerf, belter, smykker.
veraa94 Skrevet 25. april 2015 #22 Skrevet 25. april 2015 Hadde gått i bakken, helt overveldet av glede 3
Chloe- Skrevet 25. april 2015 #23 Skrevet 25. april 2015 Vesker, sko, jakker/kåper, skjerf, belter, smykker. Mer spesifikt?
Miss Lucky Skrevet 25. april 2015 #24 Skrevet 25. april 2015 (endret) Mer spesifikt? I Milano ble det sånn ca dette Prada veske, Christian Louboutin støvletter, Rene Caovilla sko, Bruno Magli sko, noen andre sko jeg ikke husker merke på, kåpe fra Fay, Prada solbriller, Flavio castellanio cardigan + en koffert med klær fra rimelige butikker som feks zara. Andre turer har det blitt Chanel veske, enda en Prada veske, miu miu veske, LV vesker, enda flere sko fra CL, div smykker og til og med en babysmokk i gull til en fremtidig baby (forloveden min er arabisk, derfor alt gullet) Ja listen er lang Endret 25. april 2015 av Miss Lucky 3
AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #25 Skrevet 25. april 2015 I Milano ble det sånn ca dette Prada veske, Christian Louboutin støvletter, Rene Caovilla sko, Bruno Magli sko, noen andre sko jeg ikke husker merke på, kåpe fra Fay, Prada solbriller, Flavio castellanio cardigan + en koffert med klær fra rimelige butikker som feks zara. Andre turer har det blitt Chanel veske, enda en Prada veske, miu miu veske, LV vesker, enda flere sko fra CL osv Listen er lang Er det ikke ubehagelig å bruke så mange penger som ikke er dine? Anonymous poster hash: 7f1ab...100 10
Miss Lucky Skrevet 25. april 2015 #26 Skrevet 25. april 2015 Er det ikke ubehagelig å bruke så mange penger som ikke er dine?Anonymous poster hash: 7f1ab...100 Jo det var i begynnelsen veldig ubehagelig å gå på shopping med en kjæreste med et helt annet syn på penger enn meg, som dro meg inn i butikk etter butikk 1
LiseTV Skrevet 26. april 2015 #27 Skrevet 26. april 2015 Det hadde blitt mange fin kjoler og sko.som passet til kjolene
AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #28 Skrevet 26. april 2015 Jo det var i begynnelsen veldig ubehagelig å gå på shopping med en kjæreste med et helt annet syn på penger enn meg, som dro meg inn i butikk etter butikk Beklager OT, men har du ikke giftet deg enda? Fått forlovelsesringen din? Jeg sluttet å følge brullupstrådene på kg etter at jeg gifta meg for en evighet siden. Jeg husker bare at du var ganske aktiv der Anonymous poster hash: 95938...4bc
Anders42 Skrevet 26. april 2015 #29 Skrevet 26. april 2015 Tror jammen jeg hadde kjøpt praktiske plagg for alle pengene og delt ut til knarkere og andre som samfunnet har utstøtt . Hvem trenger klær for 100 000? 5
AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #30 Skrevet 26. april 2015 Orietta trench coat fra by malene birger. Synes den er helt nydelig. Hadde det ikke vært for at jeg er student og mamma til en liten gutt, så hadde den vært min for lenge siden... Jeg hadde også kjøpt meg en mulberry lily og noen deilige kvalitetsstrikk og kanskje ballerinasko fra valentinoAnonymous poster hash: 747f1...2d5
AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #31 Skrevet 26. april 2015 Jeg hadde nok investert i en god basisgarderobe, f.eks et par-tre jeans av god kvalitet, skjorte, en fin kjole osv. Resten hadde jeg nok brukt i fjällrävensjappa. Anonymous poster hash: ea750...125
AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #32 Skrevet 26. april 2015 Armbånd fra Cartier Koffert og reise bag fra LV Givenchy veske Sko fra Isabel Marant Skikkelig treningsklær og sko fra Nike THG klokke Anonymous poster hash: ef2a9...9b5
amadine Skrevet 26. april 2015 #33 Skrevet 26. april 2015 Skulle gjerne hatt mer enn 100000 kr. Men hadde kjøpt meg en Birkin veske, et smykke fra chanel,samt litt småvarer. Og et par nude pigalle sko fra CL. Og et armbånd fra Hermès. Liker også cartier love bracelet, men tror ikke jeg kommer til å bruke penger på det.
Miss Lucky Skrevet 26. april 2015 #34 Skrevet 26. april 2015 Beklager OT, men har du ikke giftet deg enda? Fått forlovelsesringen din? Jeg sluttet å følge brullupstrådene på kg etter at jeg gifta meg for en evighet siden. Jeg husker bare at du var ganske aktiv der Anonymous poster hash: 95938...4bc Har fått ring og er forlovet når bryllupet blir er enda litt usikkert både pga sykdom og mulig utendlansflytting
Gjest Evans Skrevet 26. april 2015 #36 Skrevet 26. april 2015 Jeg hadde fått sydd om bunaden min litt - syns livet er for høgt oppe. Vet ikke om det er innafor å gjøre, men det hadde jeg gjort da. Også hadde jeg kjøpt en burberry jakke, er det lov med vesker og slikt? Da hadde pengene forsvunnet svært fort. Ellers hadde jeg prøvd å planlegge godt, og gå for klær med virkelig god kvalitet som jeg ville hatt i lang, lang tid fremover.
Florence Skrevet 26. april 2015 #37 Skrevet 26. april 2015 (endret) Jeg hadde kjøpt meg en bunad og en Burberry trench coat! Og så hadde jeg kjøpt en basisgarderobe i god kvalitet: jeans og andre bukser, skjorter, skjørt, bluser, kjoler, topper, sko og masse undertøy (har en særdeles kjedelig undertøysgarderobe). Og så hadde jeg gitt klær til veldedighet. Endret 26. april 2015 av lizzie_ 1
Anglofil Skrevet 26. april 2015 #38 Skrevet 26. april 2015 - Noen Michael Kors-vesker jeg har siklet på - Noen fine klokker, deriblant fra Michael Kors. - Alle kjolene jeg ønsker meg fra ModCloth.com Mvh Yvonne
Gjest Sobril Skrevet 26. april 2015 #39 Skrevet 26. april 2015 Hadde kjøpt en del treningstøy samt haugevis av klær fra Free People
Gjest Sobril Skrevet 26. april 2015 #40 Skrevet 26. april 2015 Tror jammen jeg hadde kjøpt praktiske plagg for alle pengene og delt ut til knarkere og andre som samfunnet har utstøtt . Hvem trenger klær for 100 000? Det er det vel ingen som er uenig i. Spørsmålet var vel dersom man MÅTTE bruke pengene på klær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå