Gå til innhold

Hvis du fikk 100 000 kr du måtte bruke på klær...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva i alle dager kjøpte du da? Brudekjole?

Vesker, sko, jakker/kåper, skjerf, belter, smykker.

Skrevet

Hadde gått i bakken, helt overveldet av glede :fnise:

• Liker 3
Skrevet

Vesker, sko, jakker/kåper, skjerf, belter, smykker.

Mer spesifikt?

Skrevet (endret)

Mer spesifikt?

I Milano ble det sånn ca dette

Prada veske, Christian Louboutin støvletter, Rene Caovilla sko, Bruno Magli sko, noen andre sko jeg ikke husker merke på, kåpe fra Fay, Prada solbriller, Flavio castellanio cardigan + en koffert med klær fra rimelige butikker som feks zara.

Andre turer har det blitt Chanel veske, enda en Prada veske, miu miu veske, LV vesker, enda flere sko fra CL, div smykker og til og med en babysmokk i gull til en fremtidig baby (forloveden min er arabisk, derfor alt gullet)

Ja listen er lang

Endret av Miss Lucky
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

I Milano ble det sånn ca dette

Prada veske, Christian Louboutin støvletter, Rene Caovilla sko, Bruno Magli sko, noen andre sko jeg ikke husker merke på, kåpe fra Fay, Prada solbriller, Flavio castellanio cardigan + en koffert med klær fra rimelige butikker som feks zara.

Andre turer har det blitt Chanel veske, enda en Prada veske, miu miu veske, LV vesker, enda flere sko fra CL osv

Listen er lang

Er det ikke ubehagelig å bruke så mange penger som ikke er dine?

Anonymous poster hash: 7f1ab...100

• Liker 10
Skrevet

Er det ikke ubehagelig å bruke så mange penger som ikke er dine?

Anonymous poster hash: 7f1ab...100

Jo det var i begynnelsen veldig ubehagelig å gå på shopping med en kjæreste med et helt annet syn på penger enn meg, som dro meg inn i butikk etter butikk

• Liker 1
Skrevet

Det hadde blitt mange fin kjoler og sko.som passet til kjolene

AnonymBruker
Skrevet

Jo det var i begynnelsen veldig ubehagelig å gå på shopping med en kjæreste med et helt annet syn på penger enn meg, som dro meg inn i butikk etter butikk

Beklager OT, men har du ikke giftet deg enda? Fått forlovelsesringen din? Jeg sluttet å følge brullupstrådene på kg etter at jeg gifta meg for en evighet siden. Jeg husker bare at du var ganske aktiv der :)

Anonymous poster hash: 95938...4bc

Skrevet

Tror jammen jeg hadde kjøpt praktiske plagg for alle pengene og delt ut til knarkere og andre som samfunnet har utstøtt . Hvem trenger klær for 100 000?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Orietta trench coat fra by malene birger. Synes den er helt nydelig. Hadde det ikke vært for at jeg er student og mamma til en liten gutt, så hadde den vært min for lenge siden... Jeg hadde også kjøpt meg en mulberry lily og noen deilige kvalitetsstrikk :) og kanskje ballerinasko fra valentino

Anonymous poster hash: 747f1...2d5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde nok investert i en god basisgarderobe, f.eks et par-tre jeans av god kvalitet, skjorte, en fin kjole osv.

Resten hadde jeg nok brukt i fjällrävensjappa.

Anonymous poster hash: ea750...125
AnonymBruker
Skrevet

Armbånd fra Cartier

Koffert og reise bag fra LV

Givenchy veske

Sko fra Isabel Marant

Skikkelig treningsklær og sko fra Nike

THG klokke

Anonymous poster hash: ef2a9...9b5
Skrevet

Skulle gjerne hatt mer enn 100000 kr. Men hadde kjøpt meg en Birkin veske, et smykke fra chanel,samt litt småvarer. Og et par nude pigalle sko fra CL. Og et armbånd fra Hermès.

Liker også cartier love bracelet, men tror ikke jeg kommer til å bruke penger på det.

Skrevet

Beklager OT, men har du ikke giftet deg enda? Fått forlovelsesringen din? Jeg sluttet å følge brullupstrådene på kg etter at jeg gifta meg for en evighet siden. Jeg husker bare at du var ganske aktiv der :)

Anonymous poster hash: 95938...4bc

Har fått ring og er forlovet :) når bryllupet blir er enda litt usikkert både pga sykdom og mulig utendlansflytting

Skrevet

Jeg hadde fått sydd om bunaden min litt - syns livet er for høgt oppe. Vet ikke om det er innafor å gjøre, men det hadde jeg gjort da.

Også hadde jeg kjøpt en burberry jakke, er det lov med vesker og slikt? Da hadde pengene forsvunnet svært fort. Ellers hadde jeg prøvd å planlegge godt, og gå for klær med virkelig god kvalitet som jeg ville hatt i lang, lang tid fremover.

Skrevet (endret)

Jeg hadde kjøpt meg en bunad og en Burberry trench coat! Og så hadde jeg kjøpt en basisgarderobe i god kvalitet: jeans og andre bukser, skjorter, skjørt, bluser, kjoler, topper, sko og masse undertøy (har en særdeles kjedelig undertøysgarderobe). Og så hadde jeg gitt klær til veldedighet.

Endret av lizzie_
  • Liker 1
Skrevet

- Noen Michael Kors-vesker jeg har siklet på

- Noen fine klokker, deriblant fra Michael Kors.

- Alle kjolene jeg ønsker meg fra ModCloth.com

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Sobril
Skrevet

Hadde kjøpt en del treningstøy samt haugevis av klær fra Free People

Gjest Sobril
Skrevet

Tror jammen jeg hadde kjøpt praktiske plagg for alle pengene og delt ut til knarkere og andre som samfunnet har utstøtt . Hvem trenger klær for 100 000?

Det er det vel ingen som er uenig i. Spørsmålet var vel dersom man MÅTTE bruke pengene på klær.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...