Gå til innhold

17 år og 27

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er en jente på 17 år, som har av og til sex med en 27 åring. Han er opptatt med å tilfredstille mine behov og er relativt en hyggelig fyr. Jeg føler kanskje at følelsene mine kommer til å utvikle seg bare pga. sexen.... Jeg vil selvølfelig ikke falle for denne mannen, for vi begge kun vil ha sex.

Burde jeg slutte med dette og hva er tankene deres rundt dette?

Anonymous poster hash: 7f450...4f5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Var det du som skreiv den tråden i sted om akkurat det samme? At han har kjæreste?

Anonymous poster hash: 3e803...027
AnonymBruker
Skrevet

Nei, syntes ikke det høres så ille ut. Greit å utforske litt i ung alder, med en som tross alt ikke er sånn veldig mye eldre enn deg, men likevel eldre nok til at det kanskje blir litt ekstra kinky?

Virker uansett som at du er trygg på hva dette forholdet handler om, så derfor har, i hvertfall ikke jeg, noen betenkeligheter med denne typen forhold.

Anonymous poster hash: bcb97...e2f
AnonymBruker
Skrevet

Var det du som skreiv den tråden i sted om akkurat det samme? At han har kjæreste?

Nei, en annen her. Han her er singel.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, en annen her. Han her er singel.

Men det kan HENDE at han har en samboer uten at jeg selv vet det. Men hittil er han singel (tror jeg)

Gjest MissMa
Skrevet

ikke galt, men du bør være forberedt på at følelser kan oppstå. Ei jeg gikk i klasse med var veldig på at det ALDRI ville skje, men så gikk det noen uker da...

AnonymBruker
Skrevet

ikke galt, men du bør være forberedt på at følelser kan oppstå. Ei jeg gikk i klasse med var veldig på at det ALDRI ville skje, men så gikk det noen uker da...

mhm, det er kjipern.. Blir selv redd av å tenke på å få "forelskelse" følelsen..

AnonymBruker
Skrevet

Nei, syntes ikke det høres så ille ut. Greit å utforske litt i ung alder, med en som tross alt ikke er sånn veldig mye eldre enn deg, men likevel eldre nok til at det kanskje blir litt ekstra kinky?

Virker uansett som at du er trygg på hva dette forholdet handler om, så derfor har, i hvertfall ikke jeg, noen betenkeligheter med denne typen forhold.

Anonymous poster hash: bcb97...e2f

Ja, det kan være kinky. Men personen ser ut som en 22-24 åring, enn en 27 åring, heldigvis, haha :)

AnonymBruker
Skrevet

mhm, det er kjipern.. Blir selv redd av å tenke på å få "forelskelse" følelsen..

Konsentrer deg om å legge deg du-ække no morsomt lenger disse taper-troll trådene.

Anonymous poster hash: c4f41...3e0

AnonymBruker
Skrevet

Konsentrer deg om å legge deg du-ække no morsomt lenger disse taper-troll trådene.

Anonymous poster hash: c4f41...3e0

Dette er ikke troll. Jeg spør om advice. Du vet at det er en del unge mennesker altså i alderen 14+ som er her på forumet også. Ikke kun eldrer mennesker :)

Skrevet

Jeg ser ikke noe i veien med denne relasjonen. Bare naturlig og sunt at ei kvinne i sin beste alder (17-24) finner interesse og kjemi i lag med en mann i sin beste alder (27-32).

Kjør på !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...