AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #1 Skrevet 25. april 2015 Ja er det trygt å reise til Marokko nå? Er en smule skeptisk og redd for terrorister og kidnappinger. Anonymous poster hash: adf16...e04
AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #2 Skrevet 25. april 2015 Det har vel ikke skjedd noe der? Hvor i Marokko har du tenkt deg? Jeg har familie i Agadir og der er det veldig rolig, mange turister. Anonymous poster hash: 325e1...7e2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #3 Skrevet 25. april 2015 Spørs selvsagt litt hva du legger i trygt, men i hovedsak er svaret ja. Tryggere enn det meste annet i området, det er det ingen tvil om, og jeg hadde ikke droppet noen Marokko-tur av frykt for terror eller kidnapping. Beredskapsnivået for terror ble hevet av myndighetene for en drøy måned siden, skrudd opp til et høyere nivå, men det hadde å gjøre med terrorangrepet i Tunisia fremfor noen konkret trussel mot Marokko. Jeg hadde som sagt ikke vært redd for å dra hvis jeg hadde planlagt en tur dit, bare ta vanlige forholdsregler. Anonymous poster hash: f33ca...637
AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #4 Skrevet 25. april 2015 TS Er til marrakesh vi i såfall hadde tenkt ossAnonymous poster hash: adf16...e04
AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #5 Skrevet 26. april 2015 Nær familie var i Marrakesh for én måned siden. Det var visst helt i orden. Ikke noe problem, utenom lommetyver da, så best å passe på pengene. Anonymous poster hash: 90276...b6f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå