Gå til innhold

Det er over 24 timer siden min siste runk.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nå ikke runket på over 24 timer. Snart er jeg blitt en person med den maksimale og ultimate viljestyrke.

Hvor lenge har dere gått uten å runke?

Anonymous poster hash: 3cea3...519
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

3 år.

Anonymous poster hash: 1cd0b...a0c
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nå ikke runket på over 24 timer. Snart er jeg blitt en person med den maksimale og ultimate viljestyrke.

Hvor lenge har dere gått uten å runke?

Anonymous poster hash: 3cea3...519

La meg gjette, du er 17 år og seksuelt frustrert?

Du får ikke "den ultimate viljestyrke" av å ikke runke.... Om du MÅÅÅÅÅÅ runke hver time så har du et problem

Anonymous poster hash: 40de2...610

AnonymBruker
Skrevet

Halvannen ukes tid, men da var det mest fordi jeg knapt var alene i løpet av den tiden. Det har vel også gått litt tid når jeg har hatt dame og vi har hatt mye sex, men det blir jo litt annerledes. Det er vanligvis hver dag, selv nå som jeg for lengst har forlatt tenårene. Skader ingen, så det er helt greit.

Jeg kunne fint latt være hvis jeg først måtte, så det er ikke akkurat noen stor prestasjon eller anstrengelse når det går noen dager. Jeg sniker meg jo ikke inn på toalettet om natten hvis jeg deler rom med en kamerat på ferietur heller, men når jeg har anledning blir det de aller fleste dager.

Anonymous poster hash: 6336e...fca
AnonymBruker
Skrevet

WOW, 24 timer, du er gææææren azz. Jeg har ikke tatt på meg selv siden 1/7/2014 rundt midnatt. Er dame da. Har ikke sexlyst.

Anonymous poster hash: 0ddf7...cfb
AnonymBruker
Skrevet

Det går vel max 24timer mellom hver gang. Er en mann godt oppi åra, så dette er ikke bare noen fjortisgreie (det å tro det bare er noe fjortiser gjør er nok en fjortisgreie).

Anonymous poster hash: f7d79...ab1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...