AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #1 Skrevet 25. april 2015 Er det mye?Anonymous poster hash: 75983...ea5
AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #3 Skrevet 25. april 2015 Normalen er mellom 4-7 Anonymous poster hash: f8953...46e
AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #4 Skrevet 25. april 2015 Helt normalt. Anonymous poster hash: ca3d4...30b
AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #6 Skrevet 25. april 2015 Jeg tok en gang blodsukkermåling på apoteket hos en fyr fra Diabetesforbundet og hadde 4,8. Han mente jeg kanskje burde spise noe søtt for han syntes visst det var litt i laveste laget. Skjønner ikke hvorfor, det er jo helt normalt. Anonymous poster hash: b1154...114
Gjest Christina146 Skrevet 25. april 2015 #7 Skrevet 25. april 2015 Normalen er mellom 4-7Anonymous poster hash: f8953...46e 4-6 faktisk:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå