skogstroll Skrevet 25. april 2015 #1 Skrevet 25. april 2015 Hei! Jeg trakk visdomstannen min på torsdag og har en del hevelse i ansiktet i dag. Er invitert i selskap så om det er noen som har noen råd for å se minst mulig ut som et hamster setter jeg stor pris på det. Det hjelper litt å fryse ned området, men er dette midlertidig eller vil hevelsen komme tilbake utover kvelden?
Sugerøret Skrevet 25. april 2015 #2 Skrevet 25. april 2015 Fryse ned kan gi skader,men du kan pakke noe kaldt inn i et kjøkkenhåndkle og hold på hevelesen ca 15 minutter ,3 ganger om dagen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå