Gå til innhold

oppblåst, uvel og svimmel


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

jeg har slitt med betennelse i magesekken og ble mye bedre etter det. Men tåler lite sterke matvarer.

Avog til feks når jeg drikke pespi max blir jeg veldig oppblåst naturlig nok pga kullsyren. Men noen ganger blir jeg veldig uvel og små svimmel. Er det normalt at det følger med oppblåsthet og mye luft i magen?

Anonymous poster hash: 81e50...d04

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen?

Anonymous poster hash: 81e50...d04

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke det er normalt for personer med en frisk mage. Men når du som har problemer med magen reagerer, så er det nok lurest å ikke drikke det.



Anonymous poster hash: 66f75...9ea
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke det er normalt for personer med en frisk mage. Men når du som har problemer med magen reagerer, så er det nok lurest å ikke drikke det.

Anonymous poster hash: 66f75...9ea

Tenker oppblåshet generelt da, ikke disse symptomene etter pepsi drikking det var et eksempel bare.

vet at friske ikke har disse symp, var ute etter om noen som er mye oppblåst og har mye luft har dem ☺

Anonymous poster hash: 81e50...d04

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...