AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #1 Skrevet 25. april 2015 Hei. jeg har slitt med betennelse i magesekken og ble mye bedre etter det. Men tåler lite sterke matvarer. Avog til feks når jeg drikke pespi max blir jeg veldig oppblåst naturlig nok pga kullsyren. Men noen ganger blir jeg veldig uvel og små svimmel. Er det normalt at det følger med oppblåsthet og mye luft i magen?Anonymous poster hash: 81e50...d04
AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #2 Skrevet 25. april 2015 Ingen?Anonymous poster hash: 81e50...d04
AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #3 Skrevet 25. april 2015 Tror ikke det er normalt for personer med en frisk mage. Men når du som har problemer med magen reagerer, så er det nok lurest å ikke drikke det. Anonymous poster hash: 66f75...9ea
AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #4 Skrevet 25. april 2015 Tror ikke det er normalt for personer med en frisk mage. Men når du som har problemer med magen reagerer, så er det nok lurest å ikke drikke det.Anonymous poster hash: 66f75...9ea Tenker oppblåshet generelt da, ikke disse symptomene etter pepsi drikking det var et eksempel bare. vet at friske ikke har disse symp, var ute etter om noen som er mye oppblåst og har mye luft har dem ☺Anonymous poster hash: 81e50...d04
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå