Gå til innhold

Binysgjerrig samboer - hot or not?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lever i et bra forhold med et ganske åpent og fint sexliv. Snakker om det meste og ikke noe særlig sjalusi eller lignende.

For ikke så lenge siden kom jeg over en chattelog på pcen. Det er åpenbart min samboer som har snakket med en annen anonym mann om bi-fantasier. Jeg synes egentlig det er helt greit, de snakket bare generelt rundt det(altså ingen grunn til å være sjalu slik jeg ser det). Men jeg var ganske overrasket siden han aldri har nevnt det for meg. Så tenker jeg at det kanskje er ganske tabubelagt og skamfullt for han å si noe om det.

Men når det på en måte har sunket inn så er det noe som tenner meg ganske mye. Har i det siste hatt en del fantasier om akkurat det. Har ikke nevnt det for han, eller tatt opp tema. Lurer litt på om jeg kanskje skal gjøre det:-)

Hva synes dere? Kan det være hot, eller er det å åpne pandoras boks?

Anonymous poster hash: 7aa0f...942
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker du må føle på det selv. Hvis du synes det er greit, så kan du jo snakke med han, og for eksempel foreslå å leve ut noen fantasier som handler om dette.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er bimann selv. Elsker kvinner men det å suge en pikk eller bli pult i rompa tenner meg helt sinnsykt en gang i blandt.

Med meg så hadde det vert som det var, kanskje noe vi kunne ha prøvd sammen, eller ingenting. Men det hadde ikke vert noe mer enn som så. Ingen neste dør, eller pandoras boks.

Anonymous poster hash: b97a4...577
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...