Gå til innhold

Sjakkmønstret belegg til bad...eller?

Gjest Linn35

Anbefalte innlegg

Gjest Linn35

Vi ønsker oss sjakkmønstret vinylbelegg til et lite bad. Det er nokså tidløst og stilen vår er herskapelig. Bor i et hundre år gammelt hus og dette er et lite gjestebad vi ikke gidder å fliselegge.

Men....MÅ gulvet være sort-hvitt, eller kan det like godt være grått-hvitt? Interiøret forøvrig er hvitt.

Eller skulle vi heller gått for dette? Jeg liker stilen, men blir det for kunstig liksom...

Og har dere tips til fine sjakkmønstrede belegg? jeg aner ikke om det er særlig forskjell i kvalitet på disse....

Så vanskelig dette skal være, da ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Tror kanskje jeg ville gått for det siste, når du forteller om herskapelighet og alderen på huset.

Anonymous poster hash: 3f911...438

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har sett på det siste selv og synes det er fint. Passer ikke hos oss da. Ikke like herskaplig!

Anonymous poster hash: c82c7...802

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Flerfarget og mønstre for et bad som er lite vil få badet til å se enda mindre ut.

Jeg ville derfor gått for noe som f.eks dette:eqfi3923ujbi.jpg

Endret av gjestvest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det er gjennomført, synes jeg absolutt at sjakkmønstret gulv kan være veldig pent. Særlig i eldre hus :) Tror både hvitt/svart og hvitt/grått kan være fint.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjakkmønstret grått/hvitt er rålekkert og får min stemme! Har sett det hos andre, på lite bad, supermisunnelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...