Gjest Linn35 Skrevet 25. april 2015 #1 Del Skrevet 25. april 2015 Vi ønsker oss sjakkmønstret vinylbelegg til et lite bad. Det er nokså tidløst og stilen vår er herskapelig. Bor i et hundre år gammelt hus og dette er et lite gjestebad vi ikke gidder å fliselegge. Men....MÅ gulvet være sort-hvitt, eller kan det like godt være grått-hvitt? Interiøret forøvrig er hvitt. Eller skulle vi heller gått for dette? Jeg liker stilen, men blir det for kunstig liksom... Og har dere tips til fine sjakkmønstrede belegg? jeg aner ikke om det er særlig forskjell i kvalitet på disse.... Så vanskelig dette skal være, da ;P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #2 Del Skrevet 26. april 2015 Tror kanskje jeg ville gått for det siste, når du forteller om herskapelighet og alderen på huset.Anonymous poster hash: 3f911...438 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #3 Del Skrevet 27. april 2015 Har sett på det siste selv og synes det er fint. Passer ikke hos oss da. Ikke like herskaplig!Anonymous poster hash: c82c7...802 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 27. april 2015 #4 Del Skrevet 27. april 2015 (endret) Flerfarget og mønstre for et bad som er lite vil få badet til å se enda mindre ut. Jeg ville derfor gått for noe som f.eks dette: Endret 27. april 2015 av gjestvest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Musken Skrevet 27. april 2015 #5 Del Skrevet 27. april 2015 Dersom det er gjennomført, synes jeg absolutt at sjakkmønstret gulv kan være veldig pent. Særlig i eldre hus Tror både hvitt/svart og hvitt/grått kan være fint. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebærdrops Skrevet 28. april 2015 #6 Del Skrevet 28. april 2015 Sjakkmønstret grått/hvitt er rålekkert og får min stemme! Har sett det hos andre, på lite bad, supermisunnelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå