Gå til innhold

På en onenight stand

vl800

Anbefalte innlegg

Hvor langt er dere villige til å strekke dere for sexpartneren på en one night stand? Ville du vært med på noe du vanligvis ikke ville gjort ellers. Eller er det stort sett bare misjonæren og ferdig med det. Ville du f.eks sugd en gutt du ikke kjenner på en One night, eller ville det bare blitt ordinær sex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg ville ikke ha strukket meg lengre i en one-night-stand, snarerer tvert i mot, jeg hadde helt klart strukket meg mye lengre for en fast sexpartner og enda litt til for en kjæreste.

Hva er ordinær sex? Det er vel ikke bare misjonærstillingen det?

Suge spørsmålet regner jeg med var til jentene, men snur man det rundt så ville jeg nok at slikket jenta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror gutter ville strukket seg lengre enn jenter. Jeg for min del tror jeg kunne ha vært med på det meste på en one night. Jeg hadde nok strukket meg langt, men det er som du sier Kristian71. Det er bedre å strekke seg langre for en kjæreste, da kan man jo få de tingene omtrent så ofte man vil. Det er jo så store forskjeller på one nights, noen er stive som stokker, andre vil teste ut ting. I et forhold så vet man hva man får. Og det er veldig behagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok som Kristian(71), strekker meg ikke lenger på ons, men "ordinær sex" inneholder så mye mer en misjonæren, så det hadde nok blitt gøy nok lell! :wink:

Men klart, med en man bryr seg om, og som man ønsker å bruke tid sammen med ellers også, så er det for min del litt lettere å ta noen sjanser ekstra. Så for min del ville jeg vært enda litt mer vågal med en partner.

Suge kunne jeg like godt gjort på o.n.s., kommer litt an på situasjon også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Poenget er vel at begge skal få noe ut av det, så det er klart jeg tar i mot ønsker, og jeg er med på det meste. Men, det beste er selvfølgelig en fast partner som man kjenner ut og inn og som man ikke behøver å tegne og forklare for...... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er vi i det "er så voksen" hjørnet igjen nå Waco??

Jeg kan ikke forestille meg at jeg noensinne ville fått noe som helst ut av et one nigth stand.Så hvorfor skulle jeg gjøre det da???

Jeg har ikke sex kun for å ha sex.

Hva andre gjør får vel være deres sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det for meg er den mest perfekte måten å være sammen med den jeg elsker på.

Jeg tror ikke på sex uten at det er gjensidige følelser inne i bildet, og da mener jeg andre følelser enn kåthet.

Jeg tror de fleste er enige om at sex er best med en man virkelige har sterke følelser for.Og lets face it...............one nigth stands hender temmelig ofte uten at det er et fnugg følelser annet enn kåthet og en del promille inn i bildet.

For meg er dette riktig,og jeg dømmer heller ikke de som ikke har dette synspunktet.Så jeg synes det er temmelig smålig av deg å hakke på meg fordi jeg har en annen mening.

Du ser ut til å glemme den "skille sak og person" regelen din temmelig ofte.Eller gjelder den bare for alle oss andre???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle likt å vært enig med Kristian, det er liksom egentig det jeg vil. Men one night stands har to fordeler:

1. Man er enige om at det er sex det dreier seg om og at det er det forholdet man har.Det ikke er lov å bli såret eller lei seg eller føle seg forbigått eller noe sånt (Enhver for seg!). Egosimen og min orgasme ruler (og dermed hans). :hoho:

2. Første kyss/første samleie med en ny er KNALL. Det er en egen sødme over det. :oops:

Når det er sagt, det er noe eget med elsking i forhold til knulling, man kan ikke elske på en one night stand.

- Xantippe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thea, av og til er det rett og slett flaut å lese det du skriver. Alle vet at sex er en egoistisk handling, og god sex er egoistisk gjensidighet.

Hvordan kan man være uenig at man benytter seg av hverandres kropper?

Hvorfor sier du jeg hakker på deg? Jeg sier bare at du er prektig og ordentlig jeg...en så flink og moralskt jente som aldri har hatt one-night og det som er helt sikkert, er nok at theajentungen max sikkert aldri engang har tenkt tanken.... lekt med ideen..... om en gang i livet.... knulle en vilt fremmed.... å bare bli dratt med av lyst.....av en ukjent.

Men disse tankene har nok aldri besøkt Thea.

Lenge leve fasaden sier Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Been there done that............... :cry: men ingen skal få fortelle meg hva jeg følte, hadde rett og slett ingen glede av det. Har ikke noe med prektighet å gjøre, men jeg er veldig sjenert og trenger trygghet før jeg slår meg løs seksuelt. Jeg vil også ha glede av mine sexopplevelser, og har derfor valgt bort sånne "forhold" de siste årene.

Nå har jeg fått meg kjæreste, er trygg på ham, og utfolder meg derfor masse når vi har sex :D ......veeldig masse :ler:

Hilsen Nita, godt voksen jente som tar bevisste valg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ikke innl katta

Eg synes det er mye lettere å gjøre "ting" med en eg ikke kjenner, trenger ikke å være redd for hva han måtte tenke om meg, det har ikke noen konsekvenser for mitt "forhold" til han. Noe av den beste sexen eg har hatt, har netop vært med sånne eg viste at eg ikke kom til å se igjen, hvor eg bare hatt gitt blaffen i ALT og storkost meg. :sjarmor:

Må sie meg enig med Xantippe, det første kysset/sexen... OH LALA, det rushet eg kjenner i hele kroppen, særlig hvis det har vært en lang og spennende jakt... INGENTING som det.

Men så var det jo kjærligheten... Sex med en man kjenner og elsker er en helt annen ting, mye tryggere og dypere, men av en eller annen grunn så har eg ikke noe behov for å eksperimentere etter en stund i forhold... :( Kanskje når eg har vært i lag med noen i 7-8 år eller mere at det endrer seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *kine*

Hva man gjør på et ONS kommer etter min mening helt og fullt an på situasjonen og "kjemien." For meg er formålet med et ONS i all hovedsak sexen og kroppskontakten. Dersom jeg føler at gutten ikke bare er ute etter å "tømme" seg :-? , synes jeg settingen er spennende. Har faktisk vært med på analt på ONS, men da koste vi oss på et hotell i et helt døgn. Så lenge gutten er noenlunde edru, ren og uegoistisk, kan ONS gi meg gode seksuelle opplevelser.

*kine*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt noen ONS der kjemien har stemt, og har ingen betenkeligheter med å ha hverken oral- eller analsex ved ONS. Jeg er enig med flere av dem som har skrevet her. Det er ofte lettere å føle seg fri med en du ikke kommer til å se igjen...

Når det er sagt er det ingenting som slår det å ha sex med mannen du elsker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...