Gå til innhold

Hvor flinke er dere til å klikke?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Lurer på hvor flinke dere er til å klikke på annonsene her på Kvinneguiden? Selv forsøker jeg å klikke en gang om dagen, men det er lett å glemme bort. Klikker dere, eller blåser dere i annonsene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det varierer. Prøver å huske å klikke når jeg logger på, men ofte glemmer jeg det. Det er nå fort gjort da, klikk og så lukke. Og hvis det kan hjelpe KG så er det vel verdt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noterte meg først nå at det finnes annonser her jeg. Er av det slaget jeg bare automatisk ignorerer. Men kan jo alltids ta et klikk.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser ingen annonser jeg.

Anti virusprogrammet vårt blokkerer dem...

Er ikke det litt dumt da? Jeg mener, det koster jo ingen ting for oss å bruke Kvinneguiden, og driften dekkes vel av annonseinntekter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men det er "innebygget" i virusprogrammet.

Så lite jeg kan gjøre med det uten å bytte program da. Og det orker jeg ikke, for jeg er veldig fornøyd med det vi har..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker dem når jeg husker det, og når jeg husker det så er det som regel fordi jeg trykket borti dem ved en feil :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor flinke dere er til å klikke på annonsene her på Kvinneguiden? Selv forsøker jeg å klikke en gang om dagen' date=' men det er lett å glemme bort. Klikker dere, eller blåser dere i annonsene?[/quote']

Jeg klikker minst mulig. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Lurer på hvor flinke dere er til å klikke på annonsene her på Kvinneguiden? Selv forsøker jeg å klikke en gang om dagen' date=' men det er lett å glemme bort. Klikker dere, eller blåser dere i annonsene?[/quote']

Tro om ikke dette er kvinneguiden selv som gjør en liten markedsundersøkelse...

Ja, jeg har klikket på én annonse. Og det var fordi jeg laget den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å huske å klikke litt i ny og ne.. Men selvfølgelig er det lettere å huske på det hvis det er annonser som er interesserer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja, jeg har klikket på én annonse. Og det var fordi jeg laget den..

Hvilke annonse var det da? Nysgjerrig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...