Gå til innhold

kuler på innside lår

Fremhevede innlegg

Gjest Sobril
Skrevet (endret)

Oppdaget nettopp at jeg har tre-fire kuler på begge sider innside lår. De er harde, ruglete og ikke vonde. De er en del større enn vanlige kjertler.

Har gått ned 9 kilo de siste 12-13 ukene. Kan det være harde fettkuler som jeg nå plutselig kjenner?

Endret av Sobril
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Minner litt om kuler jeg har under armen rett ved armhulen nesten. Har alltid hatt det da, så er ikke noe jeg nylig har oppdaget.. Vet ikke helt hva det er, tror det er fettkuler bare..

Anonymous poster hash: ddff6...056
AnonymBruker
Skrevet

Betente hårsekker?

Anonymous poster hash: e1390...3ca

AnonymBruker
Skrevet

Fettkuler?

Anonymous poster hash: 6b5f8...766
Gjest Sobril
Skrevet

Jeg tenker at det nødvendigvis er fettkuler. Gjør ikke vondt, så da er det neppe betente hårsekker. Synes det bare var pussig at de er så store (synes ikke på utsiden men kjennes godt når jeg tar der).

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at det nødvendigvis er fettkuler. Gjør ikke vondt, så da er det neppe betente hårsekker. Synes det bare var pussig at de er så store (synes ikke på utsiden men kjennes godt når jeg tar der).

Du har noen kjertler på innsiden av lårene omtrent der hvor strikken på en vanlig truse treffer, og optrentlig rett til h. Og v. Fra skjedeinngangen. Disse kan gå "tett" og bli som du beskriver...

Gjest Sobril
Skrevet

Du har noen kjertler på innsiden av lårene omtrent der hvor strikken på en vanlig truse treffer, og optrentlig rett til h. Og v. Fra skjedeinngangen. Disse kan gå "tett" og bli som du beskriver...

De er lenger ned, og ikke så høyt som "thigh gap'en" (hvis jeg hadde hatt en :P ).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...