Gå til innhold

Verdens verste blogg?


Gjest Chloe87

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Belle âme

Ho er ikkje så stokk dum, sant?

Liksom, ho har IQ nok til å skrive, men når ho legger ut bilde av assen på ein offentlig blogg, då byrje eg å lure litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MoonMoon

Den bloggen hadde hatt mer mening, om hun kun postet nakenbilder av seg selv. Det hun skriver er jo bare svada og meningsløsbabel.

Hun tjener penger på å poste halvnakne bilder av seg selv. Så hvorfor bry seg om å skrive noe i det hele tatt.

Endret av MoonMoon
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriver jo bare tull, men 90 % av de som er innom skjønner ikke det. Uansett er det ikke morsomt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger henne på snapchat og jeg fatter ingen verdens ting av hva hun prøver å oppnå.

Hun er jo ikke morsom og prøver virkelig alt for hardt å være det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet for en blogg. Mener hun virkelig at mobbing er bra? Jeg vet ikke om jeg skal gråte eller le, etter å ha lest det innlegget.

Det blir vel det siste tenker jeg...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest O___o

" Først trente Rigmor så hardt at hun ble gravid og nå er hun blitt en skikkelig jåledukke også. "

Den mest kjente helseeffekten av trening er selvsagt graviditet :opplyser:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Jeg følger henne på snapchat og jeg fatter ingen verdens ting av hva hun prøver å oppnå.

Hun er jo ikke morsom og prøver virkelig alt for hardt å være det.

Hvorfor følger du henne? Blir bare nysgjerrig på hvorfor, jeg pleier ikke å følge ting jeg synes er teit:p

------

Sikkert bare en blogg for å få mest mulig PR og mest mulig annonseinntekter, så er det ikke så nøye hvordan.

Endret av Raindrops
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

" Først trente Rigmor så hardt at hun ble gravid og nå er hun blitt en skikkelig jåledukke også. "

Den mest kjente helseeffekten av trening er selvsagt graviditet :opplyser:

Hæææ? Ha ha ha. Må trening til ja.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor følger du henne? Blir bare nysgjerrig på hvorfor, jeg pleier ikke å følge ting jeg synes er teit:p

------

Sikkert bare en blogg for å få mest mulig PR og mest mulig annonseinntekter, så er det ikke så nøye hvordan.

Fordi jeg er svært nysgjerrig av meg og liker på en måte å irritere meg også ;p haha!

Jeg lar meg provosere. En del selvpining og en del som får meg til å føle meg bedre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud som hun har forandret seg! Før hadde hun jo en kjempefin treningsblogg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for hetsende innlegg.

- Magnifique, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...