Gjest ingen taler Skrevet 3. juli 2002 #1 Skrevet 3. juli 2002 jeg hater å prate forand andre, og i denne forbindelse med så mye følelser blir det jo enda værre. Skal jeg holde tale blir det en superkort en maks to-tre minutter. Er det bedre å la være?? Er det andre som skal være / har vært så korte? Hva sier dere/sa dere? Har kun tenkt å si noe til min tilkommende mann, ikke foreldre. Hva tror dere om det????
Gjest Anonymous Skrevet 3. juli 2002 #2 Skrevet 3. juli 2002 Hvorfor ikke vente med å si noen ord til din kjære til morgenen etter??
Gjest Anonymous Skrevet 3. juli 2002 #3 Skrevet 3. juli 2002 Jeg synes det er kjempeflott om du tør si noen ord jeg, og det er mye bedre med 2 min enn 10 min, det blir ofte for mye og for langt! Skal selv ha en kort tale, men sang ved siden av. Kanskje det kan være en ide for deg også? Synes absolutt du skal si noe, men jeg ville også takket foreldre og svigerforeldre ved siden av!
Gjest Anonymous Skrevet 3. juli 2002 #4 Skrevet 3. juli 2002 Jeg er heller ingen taler, men når vi giftet oss så fant jeg et dikt som bare passet så bra på min mann og jeg fremførte dette for ham og så sa jeg noen få velvalgte ord om at jeg var så lykkelig over å få en så kjekk kar som mann og at jeg elsket ham og håpet på at vi fikk mange lykkelige år sammen osv. osv. Det var ikke noen lang tale, men det hjalp med diktet som jeg kunne fremføre
snowkid Skrevet 3. juli 2002 #5 Skrevet 3. juli 2002 Jeg synes så absolutt at du kan holde en tale på 2 minutter, det er ikke alle som liker å snakke i forsamlinger og det tror jeg nok de fleste har forståelse for. Synes forøvrig ideen med å lese opp et dikt ved siden av var flott. Lykke til!
Gjest Solskinn Skrevet 3. juli 2002 #6 Skrevet 3. juli 2002 En kort tale er helt glimrende, enig med gjest over her om at det som regel er bedre med 2 min enn 10 min! Og si akkurat det du har lyst til!! Om du tror at noen tar det ille opp kan du jo bare smyge inn ett par velvalgte ord til foreldre og svigerforeldre i löpet av kvelden samt la dem forstå hvorfor du ikke sa så mye!! Lykke til, det går kjempebra!!
Gjest ingen taler Skrevet 3. juli 2002 #7 Skrevet 3. juli 2002 Mortitia, kan jeg spøre om hvilket dikt du sa?
Gjest Anonymous Skrevet 3. juli 2002 #8 Skrevet 3. juli 2002 Heisann Jeg husker ikke i farten hvem som skrev det, men jeg skal se når jeg kommer hjem jeg :-)
Evy Skrevet 3. juli 2002 #9 Skrevet 3. juli 2002 Jeg holde en tale på 1-2 minutter spontant, der jeg takket mine foreldrer og svigerforeldrer for bryllupet og sa noen søte ord til min vakre mann. Slutten på talen var et godt kyss som alle så :o
Gjest Lilletroll ikke innlogget Skrevet 4. juli 2002 #10 Skrevet 4. juli 2002 JA det kan du!!! Min MANN :D holdt tale i 2-3 minutter eller noe, og det var en ALLETIDERS tale, og jeg fikk tårer i øynene!!! Pappa holdt også en tale som ikke var så lang, og den var også KJEMPEFLOTT!!!! Ofte er korte taler bedre enn lange, for da er du konsis og sier ting som virkelig betyr noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå