Gå til innhold

Tvangstanker

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Noen som sliter med tvangstanker?

Jeg har slitt med det lenge og nå sliter jeg med den verste noen sinne :/

Anonymous poster hash: a09c3...fa2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags tvangstanker da? - man må skille ut litt alvorligheten i tvangstanker - fra må vaske hender ti ganger daglig til selvskading

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt mange forskjellige. Stoppet med en for ikke så lenge siden og da poppet det opp en seksuell tvangstanke som jeg ikke klarer å slutte å tenke på. Og nå føler jeg at jeg bevisst fantaserer om personen :S tror tvangstanken prøver å lure meg...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan man bli sykemeldt pga tvangstanker?? Går utover jobben

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt mange forskjellige. Stoppet med en for ikke så lenge siden og da poppet det opp en seksuell tvangstanke som jeg ikke klarer å slutte å tenke på. Og nå føler jeg at jeg bevisst fantaserer om personen :S tror tvangstanken prøver å lure meg...

Høres ikke så ille ut, men ja. Du kan bli sykmeldt, spesielt hvis du føler det går utover arbeids oppgavene dine og psuken/helsa di. Har du fagkyndig du kan snakke med? Som kan få balansert tankene ??

Anonymous poster hash: dda64...67e

AnonymBruker
Skrevet

Høres kanskje ikke ille ut for deg, men jeg hater utroskap og har verdens fineste samboer <3 Så derfor er det ille at jeg fantaserer hvert eneste sekund om en annen gutt (som jeg aldri i verden kunne hatt sex med)..

Ja, jeg går til psykolog nå.. Det hjalp med å fjerne tvangstanken. Men ikke fantasiene :/

Skrevet

Fantasien er en type tvangstanke, da. Har du tatt dette opp med behandleren din?

AnonymBruker
Skrevet

Fantasien er en type tvangstanke, da. Har du tatt dette opp med behandleren din?

Ja. Hun sier dette er helt vanlig :) så nå prøver jeg bare å se komisk på hele greien. Håper det går

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...