AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #1 Skrevet 24. april 2015 Hei! Noen som sliter med tvangstanker? Jeg har slitt med det lenge og nå sliter jeg med den verste noen sinne :/Anonymous poster hash: a09c3...fa2
idamoor Skrevet 24. april 2015 #2 Skrevet 24. april 2015 Hva slags tvangstanker da? - man må skille ut litt alvorligheten i tvangstanker - fra må vaske hender ti ganger daglig til selvskading
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #3 Skrevet 24. april 2015 Jeg har hatt mange forskjellige. Stoppet med en for ikke så lenge siden og da poppet det opp en seksuell tvangstanke som jeg ikke klarer å slutte å tenke på. Og nå føler jeg at jeg bevisst fantaserer om personen :S tror tvangstanken prøver å lure meg... Anonymous poster hash: a09c3...fa2 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #4 Skrevet 24. april 2015 Kan man bli sykemeldt pga tvangstanker?? Går utover jobbenAnonymous poster hash: a09c3...fa2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #5 Skrevet 26. april 2015 Jeg har hatt mange forskjellige. Stoppet med en for ikke så lenge siden og da poppet det opp en seksuell tvangstanke som jeg ikke klarer å slutte å tenke på. Og nå føler jeg at jeg bevisst fantaserer om personen :S tror tvangstanken prøver å lure meg... Anonymous poster hash: a09c3...fa2 Høres ikke så ille ut, men ja. Du kan bli sykmeldt, spesielt hvis du føler det går utover arbeids oppgavene dine og psuken/helsa di. Har du fagkyndig du kan snakke med? Som kan få balansert tankene ??Anonymous poster hash: dda64...67e
AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #6 Skrevet 29. april 2015 Høres kanskje ikke ille ut for deg, men jeg hater utroskap og har verdens fineste samboer <3 Så derfor er det ille at jeg fantaserer hvert eneste sekund om en annen gutt (som jeg aldri i verden kunne hatt sex med).. Ja, jeg går til psykolog nå.. Det hjalp med å fjerne tvangstanken. Men ikke fantasiene :/ Anonymous poster hash: a09c3...fa2
pantora Skrevet 29. april 2015 #7 Skrevet 29. april 2015 Fantasien er en type tvangstanke, da. Har du tatt dette opp med behandleren din?
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #8 Skrevet 1. mai 2015 Fantasien er en type tvangstanke, da. Har du tatt dette opp med behandleren din? Ja. Hun sier dette er helt vanlig så nå prøver jeg bare å se komisk på hele greien. Håper det går Anonymous poster hash: a09c3...fa2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå