Gå til innhold

Greit å drikke alkohol?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har nettopp startet på lamictal og lurer på om det er greit å drikke når man går på de? Er invitert på fest i morgen og tenker da å drikke litt.

Skulle forhørt meg med legen, men det blir vanskelig da festen er i morgen.



Anonymous poster hash: 12ee6...f87
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lamictal kan forsterke effekten av alkohol og omvendt, så siden du nettopp har startet på de hadde jeg nok vært ytterst forsiktig med alkohol.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. :) Jeg tar de ikke for epelepsi, men for bipolar lidelse, så jeg er ikke plaget med noe anfall.Og jeg har nylig begynt så er fortsatt på veldig lav dose.



Anonymous poster hash: 12ee6...f87
Gjest MissMa
Skrevet

Jeg ville heller forhørt meg med apoteket i morgen, så er du mer sikker :)

AnonymBruker
Skrevet

Aldri greit å drikke alkohol!

Anonymous poster hash: fe8ae...479

Skrevet

Takk for svar. :) Jeg tar de ikke for epelepsi, men for bipolar lidelse, så jeg er ikke plaget med noe anfall.Og jeg har nylig begynt så er fortsatt på veldig lav dose.

Anonymous poster hash: 12ee6...f87

Uten å være autorisert helsepersonell vil jeg tro at det er minst like farlig med alkohol når du tar de for bipolar lidelse. Tenker psykoser, selvmordstanker mm.

AnonymBruker
Skrevet

Du bør være ytterst forsiktig med å kombinere alkohol med lamictal. Det vil mest sannsynlig forsterke effeten av alkohol og du risikerer å gå på en real smell.



Anonymous poster hash: ccd65...62e
Skrevet

Siden det er første gang så ville jeg tatt det rolig, men jeg går på medisiner og for meg er det ikke noe problem å drikke. Leger vil aldri anbefale det, men jeg kjenner mange som drikker selv om de går på medisiner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...