AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #1 Skrevet 24. april 2015 Hvor gamle var dere når dere begynte å få cellulitter? Jeg har alltid vært tynn og undervektig men gått opp noen kg pga medisiner (ikke aktuelt å gå ned) og fått cellulitter for første gang i livet, bak på lårene rett under rumpa. Dette plager meg for jeg har alltid hatt flotte lår og spretten rumpe, er det riktig at muskeltrening og å få igang blodsirkulasjonen hjelper på å få det mindre synlig? Tenker på før i tiden hvor kvinner stod i de maskinene med et "ristebånd" under stumpen for å få det vekk. Er det andre ting man kan gjøre for få det mindre synlig? Vet at dette er helt normalt, men for min kropp (voksen) er det faktisk ikke så normalt så jeg vil ha det vekk, ser ut som en skikkelig overvektig dame bakfra om man bare ser på lårene mine nå... Anonymous poster hash: 7a0c8...cb9
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #2 Skrevet 24. april 2015 Fikk det rundt 14 årsalderen på innsiden og baksiden av lår og overarmer. 180 høy og veier stort sett i mellom 60-65 kgAnonymous poster hash: 394e2...41f
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #3 Skrevet 24. april 2015 Fikk det i ungdomsårene når jeg veide 5-10 kg mer enn jeg gjør nå. Forsvant når jeg gikk ned i vekt. Anonymous poster hash: 58c26...f23
Jacuzzi Skrevet 24. april 2015 #4 Skrevet 24. april 2015 Fikk det i tenårene en gang. Ble verre da jeg begynte på p-piller. Har det fortsatt selv om jeg bare veier 51 kilo. Trening har aldri hjulpet meg mye, jeg må nok bli undervektig om det skal bort. Og DET er jeg ikke interessert i å bli.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #5 Skrevet 24. april 2015 Er og har alltid vært slank og har hatt det på lårene hvertfall siden konfirmasjonalderen. Ser mange unge, slanke jenter son har dette.Anonymous poster hash: 2430d...00b
bobler Skrevet 24. april 2015 #6 Skrevet 24. april 2015 14-15, selv om jeg alltid har vært passe slank, men det er ikke store mengdene, litt på lårene og rumpa bare.
veraa94 Skrevet 24. april 2015 #7 Skrevet 24. april 2015 Er 21 år nå og ingen cellulitter, men flere strekkmerker. Har hørt at om man får cellulitter eller ikke også avhenger arv (?). Moren min er over 50 nå og har ikke en eneste én!
grrwaffmjau Skrevet 24. april 2015 #8 Skrevet 24. april 2015 Jeg har hatt både rumpe og lår marinert i cellulitter og strekkmerker siden jeg kom i puberteten, men etter jeg begynte å trene styrke og jogg i tillegg til å legge om kostholdet forsvant cellulittene:)
skreppamedleppa Skrevet 24. april 2015 #9 Skrevet 24. april 2015 Ingen celluitter eller strekkmerker- enda, er 30. Kanskje jeg får de, kanskje ikke men akkurat det er det minste jeg bryr meg om. Har faktisk aldri sett en kropp og tenkt "fytti for noen celluitter". Det er mange som sier de har det og jeg tenker "Hæ, hvor? Under stortå da eller?". Tror dette er en av mange ting en tenker mer på selv enn hva andre tenker på.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #10 Skrevet 24. april 2015 akkurat det er det minste jeg bryr meg om. Har faktisk aldri sett en kropp og tenkt "fytti for noen celluitter". Det er mange som sier de har det og jeg tenker "Hæ, hvor? Under stortå da eller?". Tror dette er en av mange ting en tenker mer på selv enn hva andre tenker på. samme her, inntil jeg fikk det selv og hele bakdelen min ser ut som et månekrater nå. Anonymous poster hash: 7a0c8...cb9
AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #11 Skrevet 25. april 2015 Husker ikke akkurat når jeg fikk de, men vet jeg hadde cellulitter da jeg var 17 år. Det var bare bak på lårene. Jeg trodde jeg hadde mye cellulitter da. Jeg skulle bare visst hvordan jeg ser ut nå, 7 år senere. Har mye verre cellulitter nå, og over mye større område. Men jeg veier også nesten 15 kg mer. Anonymous poster hash: 4b672...57a
Gjest Honeyblossom Skrevet 25. april 2015 #12 Skrevet 25. april 2015 Jeg husker ikke nøyaktig når jeg fikk dem, men vil tippe de kom rundt 13-15 års alderen. Jeg har det bare på lårene og rumpa, men etter at jeg begynt å trene har en del forsvunnet.
Gjest Chloe87 Skrevet 25. april 2015 #13 Skrevet 25. april 2015 Jeg fikk cellulitter allerede som 12 åring( da jeg bare veide 43 kg ). Søsteren min fikk det også da hun var 12.
frk91 Skrevet 25. april 2015 #14 Skrevet 25. april 2015 Veier rundt 50kg og er 165 høy. Har cellulitter når jeg kniper sammen rumpeballene, ellers ingenting. Regner med de kommer bort om jeg gidde å trene, men det aner jeg ikke. Er det ikke vanlig at de fleste damer har cellulitter?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå