maskineple Skrevet 23. april 2015 #1 Skrevet 23. april 2015 (endret) . Endret 15. juni 2015 av kjærligbåttur
Shai Skrevet 24. april 2015 #2 Skrevet 24. april 2015 Har ingen tips, har aldri vært der. Men vil ønske deg lykke til Har aldri vært lengre nord enn Nord-Trøndelag, men har alltid hatt lyst til å dra til Nord-Norge
Gjest Skrevet 24. april 2015 #3 Skrevet 24. april 2015 Det er dårlig sjanse for å se nordlyset nå og frem til august, altså... 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #4 Skrevet 24. april 2015 Håper du får fine måneder http://www2.visitalta.no/no/se-og-gjore Anonymous poster hash: 1ccbb...06f
Gjest O.G. Skrevet 24. april 2015 #5 Skrevet 24. april 2015 Alta koster mer enn det smaker, men det er vakkert der oppe.
Gjest Lille-pus Skrevet 24. april 2015 #6 Skrevet 24. april 2015 Nordlyset går du nok glipp av, - men derimot midnattssolen har du rimelig gode muligheter til å få med deg. Du får det supert, jobb og kos deg
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #7 Skrevet 24. april 2015 Alta...! Stakkars deg!Anonymous poster hash: 7fa89...589 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #8 Skrevet 24. april 2015 Det er dessverre ikke nordlys, men du får nyte midnattsol det er en liten by, men veldig koselig. Sørg for å få med deg helleristningene. De er på UNESCOs verdensarvliste, og kan sees i bl.a. Hjemmeluft og Kåfjord. Og så er det nydelig der Du kan jo prøve å bade i Lathari, på en av de veldig varme dagene.. ;p Ellers er det Nordlysbadet, hvor man kan bade og trene. Ellers er det nært til Kautokeino og Karasjok. I Kautokeino kan du besøke Juhls Silver Gallery, som var den første sølvsmien i Finnmark. Spør gjerne de som jobber der om å få en guidet omvisning. Utrolig spennende historie! Mange nydelige smykker der. Mange muligheter for å få kjøpt samiske smykker, og pynteting og diverse ellers. I karasjok er det jo muligheter å besøke Sametinget..også med guidet omvisning Anonymous poster hash: 3b536...d52 1
Gjest O___o Skrevet 24. april 2015 #9 Skrevet 24. april 2015 Midnattssola er sjarmerende i ca et døgn for en søring. Resten av tiden er det til å bli fullstendig gal av. 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #10 Skrevet 24. april 2015 Midnattssola er sjarmerende i ca et døgn for en søring. Resten av tiden er det til å bli fullstendig gal av. Å. Nå bor jeg i Norges sydligste by og har røtter her, og jeg skal si deg at det er vakkert å sitte på fjellet med hvitvin og mannen om natta i solskinn. Det kommer alltid til å fascinere meg! Jeg synes Nord-Troms og Finnmark er Norges vakreste landsdel . Jeg skulle mer enn gjerne vært med i kofferten til kjærligbåttur! Anonymous poster hash: 1ccbb...06f 1
Gjest O___o Skrevet 24. april 2015 #11 Skrevet 24. april 2015 Å. Nå bor jeg i Norges sydligste by og har røtter her, og jeg skal si deg at det er vakkert å sitte på fjellet med hvitvin og mannen om natta i solskinn. Det kommer alltid til å fascinere meg! Jeg synes Nord-Troms og Finnmark er Norges vakreste landsdel . Jeg skulle mer enn gjerne vært med i kofferten til kjærligbåttur! Anonymous poster hash: 1ccbb...06f Nord-Norge har utvilsomt Norges vakreste natur, men når du IKKE er på fjelltur eller sitter og ser på fjella så er det ikke like idyllisk Savner dog nordlendingers lynne
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #12 Skrevet 24. april 2015 Nord-Norge har utvilsomt Norges vakreste natur, men når du IKKE er på fjelltur eller sitter og ser på fjella så er det ikke like idyllisk Savner dog nordlendingers lynne Menneskene, naturen, atmosfæren-jeg kårer Nord-Norge til Norges vakrest, med eller uten hvitvin . Og jeg er ekte søring, de fleste nordmenn bor nord for meg Anonymous poster hash: 1ccbb...06f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå