Gå til innhold

Ikke tatt på alvor


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har slitt med spiseforstylerse siden jeg var 14(25 år nå).

Har gått på gaustad poliklinik for spiseforstyrelser men ble ikke bedre, og jeg sliter med angst i tillegg og de brydde seg ikke helt om det, eller hadde ikke kompetasne for det, er litt usikker.

Jeg har begynt til ny behandler nå og hun ville søke meg inn til modum, men de ville ikke ta meg inn siden jeg har en overspiselse spiseforstyrelse, atypisk bulimi.

Så de var redde jeg skulle bli påvirket av de som er innlagt dær og begynne å kaste opp og vil slanke meg.

Så nå vet jeg ikke hva jeg skall gjøre. Jeg har holdt meg stabil i vekt i et år, men no så har jeg gått opp 5 kilo på kort tid, og psykologen min og nav snakker om at jeg skal begynne å jobbe igjen. Men jeg føler ikke at jeg har kommen noen vei, mat og stabilitet i hverdagen er ikke til stede.

Noen som har erfaring med spiseforstyrelse men ikke passer inn i den behandlingen de har for det?



Anonymous poster hash: 77ab1...636
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sorry, men Anoreksi er ekstremt mye mer prioritert.

Har du vurdert DBT?

Anonymous poster hash: 88370...120

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...