AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #1 Skrevet 23. april 2015 Hei Jeg tenkte jeg skulle sende en liten "carepackage"/gave til kjæresten min som studerer i utlandet. Jeg har lyst til å sende noe personlig og noe som alle jenter alltid trenger eller ønsker seg, så trenger mest tips på det dere jenter trenger og kunne ønsket å fått fra kjæresten deres når dere har vært fra hverandre en stund:) for det personlige klarer jeg å finne selv:) Tusen takk for hjelp:D Anonymous poster hash: 1ffb8...c84
geene Skrevet 24. april 2015 #2 Skrevet 24. april 2015 Så koselig! Jeg setter mest pris på et personlig brev. Ellers er det alltid kjekt å få norsk sjokolade når man er i utlandet Hvis du er litt vågal kan du sende sexy eller romantisk undertøy
Shai Skrevet 24. april 2015 #3 Skrevet 24. april 2015 Hva med norsk mat? Sjokolade kan være godt! Og hva med noen gode økologiske kremer eller dusjsåper/badesalt? Vil anbefale merket L'occitane, supre produkter som lukter kjempegodt og er frie fra alt av parabener
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #4 Skrevet 24. april 2015 Fikk en krukke med piller av kjæresten, der det stod en fin beskjed på en lapp inni hver pille. Fineste gaven jeg har fått Tror han kjøpte den på coolstuff.no. Anonymous poster hash: f2d98...a0d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå