Gjest O.G. Skrevet 26. april 2015 #22 Skrevet 26. april 2015 Er Øyvor sammens med Herbrand i Enslaved fremdeles?
LilleSnupp Skrevet 26. april 2015 #23 Skrevet 26. april 2015 Det lurer jeg også litt på. Har jeg som trener en mer unaturlig kropp enn de som ikke gjør det liksom? Når jeg tenker unaturlig så ser jeg for meg en kropp som har blitt formet av plastiske operasjoner, å være normalvektig er det da ikke noe unaturlig ved Vil jo egentlig si at du har det, ja. Det er jo noe du aktivt gjør for å forbedre på kroppen din. Den ser ikke slik ut i utgangspunktet, eller naturlig om man kan si det.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #24 Skrevet 26. april 2015 Tok ikke lang tid før tråden ble infisert av nedsettende kommentarer som aldri ville blitt sagt ansikt til ansikt med vedkommende... Ville du, uansett seksuell/utseendemessig preferanse, sagt "di feite trulte" til en kvinne? Og ville du, like lett, sagt noe slikt til en mannlig venn? Anonymous poster hash: 21610...821 1
Gjest Margit Spat Skrevet 26. april 2015 #25 Skrevet 26. april 2015 (endret) Trekker tilbake det jeg sa! Endret 26. april 2015 av Margit Spat
Gjest Vena Cava Skrevet 27. april 2015 #26 Skrevet 27. april 2015 Vil jo egentlig si at du har det, ja. Det er jo noe du aktivt gjør for å forbedre på kroppen din. Den ser ikke slik ut i utgangspunktet, eller naturlig om man kan si det. Så man har ikke en naturlig kropp før man slutter å være fysisk aktiv? Skjønner ikke helt. Er jo ingenting unaturlig med å trene. Begynner man å operere inn silikon i hytt og gevær så er jo kroppen tilsatt kunstige implantater for å forstørre/forbedre kroppens utseende.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #27 Skrevet 27. april 2015 Det er absolutt unaturlig å trene vi er skapt for arbeid og aktivitet, ikke treningssenter-trening hvor man kan skulpturere kroppen etter symmetri og dagens estetikk. Jeg tar en vanlig, sunn normal kropp når som helst fremfor en kunstig skulpturert en. Menn er mye mer macho med en naturlig sterk kropp, skapt av fysisk arbeid, enn av en latterlig konstruert sixpack og unaturlig store biceps, som ikke står i forhold til resten. Anonymous poster hash: 21610...821 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2015 #28 Skrevet 27. april 2015 Det er absolutt unaturlig å trene vi er skapt for arbeid og aktivitet, ikke treningssenter-trening hvor man kan skulpturere kroppen etter symmetri og dagens estetikk. Jeg tar en vanlig, sunn normal kropp når som helst fremfor en kunstig skulpturert en. Menn er mye mer macho med en naturlig sterk kropp, skapt av fysisk arbeid, enn av en latterlig konstruert sixpack og unaturlig store biceps, som ikke står i forhold til resten. Anonymous poster hash: 21610...821 Enig . Har ikke ord for hvor idiotisk disse "kroppsbyggerne" ser ut. Og det værste er at de tror selv at det ser bra ut !! Anonymous poster hash: 64567...756
Wonderbitch Skrevet 27. april 2015 #29 Skrevet 27. april 2015 Rulten er et ord for litt rund og kraftig... Ekstra fett på kroppen hvis du skjønner. Da lærte vi av hverandre Anonymous poster hash: 7a389...043 Jeg lærte visst også noe nytt. Jeg gikk inn i tråden fordi jeg trodde Øyvor var en mann. Men ser nå at det er et kvinnenavn!
frøkenkoz Skrevet 28. april 2015 #31 Skrevet 28. april 2015 Æsj. Den purka der? Tjukkebolle feita.Anonymous poster hash: b82f6...fe8 Hvilket voksent menneske sier tjukkebolle feita? Du kommer helt sikkert fra en inngrodd plass med dårlig internett dekning å lite utvalg av det motsatte kjønn.bor helt sikkert hjem til mammaen din.ser også for meg at du har ekstremt tynne ankler. 3
Gjest Woo-Hoo! Skrevet 28. april 2015 #32 Skrevet 28. april 2015 Jeg gjorde ikke noe annet en å påpeke hva jeg synes.Og det er ikke frekt. Du er bare respektløs som sier sånn. Du bare har å respektere at jeg synes noe annet enn deg. Det er det alle pk-fjols mener! Men det gjelder vel bare om de mener det samme som dem?Anonymous poster hash: b82f6...fe8 Har du tenkt på at det kan ha noe med måten du gjør det på ? - Det er mange måter å si ting på...din er bare frekk....
AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #33 Skrevet 29. april 2015 Hvilket voksent menneske sier tjukkebolle feita? Du kommer helt sikkert fra en inngrodd plass med dårlig internett dekning å lite utvalg av det motsatte kjønn.bor helt sikkert hjem til mammaen din.ser også for meg at du har ekstremt tynne ankler. Hihihihi Anonymous poster hash: 72d62...a16
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #34 Skrevet 30. april 2015 Hun er jo livstruende overvektig. DET er ikke turn on.. Anonymous poster hash: 51245...45b
Gjest Citronella Skrevet 30. april 2015 #35 Skrevet 30. april 2015 Hun er jo livstruende overvektig. DET er ikke turn on.. Anonymous poster hash: 51245...45b Det er hun faen meg ikke. Ditt troll.
Gjest Coolaid Skrevet 1. mai 2015 #36 Skrevet 1. mai 2015 (endret) Hun er jo livstruende overvektig. Anonymous poster hash: 51245...45b Ja, særlig.... Endret 1. mai 2015 av Coolaid
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #39 Skrevet 1. mai 2015 Det er hun faen meg ikke. Ditt troll. Ehhm altså, hun et langt over BMI som kalles fedme. Ergo er hun i faresonen. Er selv opptatt av trening og en sunn livsstil, så kunne aldri vært med ei så overvektig dame. I tillegg blir man jo redd for at hun kan få hjerteinnfarkt når hun blir eldre. Anonymous poster hash: 51245...45b
Gjest Citronella Skrevet 1. mai 2015 #40 Skrevet 1. mai 2015 Ehhm altså, hun et langt over BMI som kalles fedme. Ergo er hun i faresonen. Er selv opptatt av trening og en sunn livsstil, så kunne aldri vært med ei så overvektig dame. I tillegg blir man jo redd for at hun kan få hjerteinnfarkt når hun blir eldre.Anonymous poster hash: 51245...45b Nei, hun er ikke livsfarlig overvektig. Og hvordan vet du hennes BMI? At du er opptatt av å trene, og ikke kunne vært sammen med Øyvor Bakke interesserer ingen. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå