AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #1 Skrevet 23. april 2015 Jeg har i noen måneder nå merket at jeg plutselig kan få smerter i eggstokk/livmor. Det kjennes ikke ut som mensensmerter men mer som om noen tar tak og river.. Noen som kjenner seg igjen eller vet hva det kan komme av? Jeg kan ikke huske å ha kjent dette før graviditetene så det begynner å bekymre meg bittelitt Anonymous poster hash: 29da8...866
frøkna Skrevet 23. april 2015 #2 Skrevet 23. april 2015 Det kan være cyster på eggstokkene du opplever. Jeg fikk det etter jeg satte inn spiral, men noen får det av andre årsaker eller bare fordi. Det er helt ufarlig, men når cystene sprekker gjør det vondt. Smerten kommer mer brått på, og kan også gå over ganske brått også. Du kan få det påvist med ultralyd, men hvis du ikke vet hva det kommer av så tror jeg ikke det er så mye å få gjort med. Du burde sjekke hos gynekologen din da, i tilfelle jeg tar feil.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #3 Skrevet 23. april 2015 Det kan være cyster på eggstokkene du opplever. Jeg fikk det etter jeg satte inn spiral, men noen får det av andre årsaker eller bare fordi. Det er helt ufarlig, men når cystene sprekker gjør det vondt. Smerten kommer mer brått på, og kan også gå over ganske brått også. Du kan få det påvist med ultralyd, men hvis du ikke vet hva det kommer av så tror jeg ikke det er så mye å få gjort med. Du burde sjekke hos gynekologen din da, i tilfelle jeg tar feil. Takk for svar! Jeg skal snart til legen og sette inn spiral.. Så kan høre med legen hva han tror det kan være for sikkerhet skyld Anonymous poster hash: 29da8...866
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå