AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #1 Skrevet 23. april 2015 Har gått uten stemme i to dager nå, og begynner å bli passe utålmodig.. Noen tips? Bortsett fra å holde kjeft i to dager til. Anonymous poster hash: c2343...437
veraa94 Skrevet 24. april 2015 #2 Skrevet 24. april 2015 Kjedelig å si det, men det eneste som fungerer er å holde kjeft
Ekstatisk Skrevet 24. april 2015 #3 Skrevet 24. april 2015 Holde kjeft, nok søvn og ikke finne på å røyke
Chizue Skrevet 24. april 2015 #4 Skrevet 24. april 2015 (endret) Varm drikke ^^ Og som nevnt over : Holde kjeft... Red: *Det som fungerer på meg iallefall* -skylle og gurgle munnen med vadamecum (Bland det ut med litt vann) Endret 24. april 2015 av Chibi
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå