Gå til innhold

Låsning i ryggen?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I ett halvt år nå har jeg hatt vondt i ett punkt på ryggen. Det er nesten midt på ryggen på en av disse ryggsøylene. Kjenner det ikke når jeg går og står men kjenner det når jeg bøyer ryggen og når jeg ligger og sitter slik at noe blir klemt på dette puntet. Og det er også ubehagelig å klemme på punktet. Føler også at ryggsøylen stikker mer ut på dette stedet, mulig jeg innbiller det meg. Det har hverken blitt bedre eller verre men enkelte dager føles det verre ut (på dager hvor jeg har hjulpet tunge pasienter en del).

Hva kan dette være og hvem bør jeg gå til for å få hjelp? Naprapat? Kiropraktor? Fysio?

Synes å huske at dette kom "over natten". Innbiller meg at det var etter et tungt løft på jobben men mulig jeg husker feil..

Anonymous poster hash: 80cc5...4b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...