Gå til innhold

Hva er greia med Candy Crush Saga?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som hva det er ved det spillet som appellerer til folk? Er ikke slike spill bare "tomme kalorier", sammenlignet med QuizUp, Wordfeud, Ruzzle og slikt, og når man skal ha tomme kalorier, hvorfor ikke spille noe med mer action?

Er Candy Crush Saga et vennespill hvor det å ha venner som spiller er en fordel? (Jeg har konsekvent slettet alle invitasjoner til å spille uten å lese dem.)

Anonymous poster hash: e4b75...fab

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er en grunn til at de drar inn så vanvittig mye penger!

De har funnet en meget god middelvei med fb integrasjon, vanskelighetsgrad og utfordring.

DDet er ikke for masete spill, det er utrolig simpelt men likevel så vanskelig.

Anonymous poster hash: 0879c...7f0

• Liker 2
Skrevet

Jeg skjønner at spillet må ha noe ved seg mtp. hvor sinnsykt populært det har blitt, men det har bare aldri fristet. Orker ikke en gang å laste det ned for å teste i to minutter. Ser så kjedelig ut! Men kanskje jeg hadde blitt hektet om jeg hadde giddet å prøve, haha.

Nei, takke seg til ordspill og quiz :D

AnonymBruker
Skrevet

Har faktisk aldri skjønt hvordan man spiller det ,har aldri prøvd heller, men sett på andre som har spilt, og det gir ingen mening for meg...

Anonymous poster hash: 37e95...57e
Gjest anonym2233
Skrevet

Ikke prøv til dere over.. Dere vil bli hekta !!

Boikottet spillet veeeeeeeeldig lenge, før jeg gå opp og ville teste det ut :P

Og nå er jeg stuck 😂

Skrevet

Prøvde det litt, men jeg synes egentlig det bare er kjedelig.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Fatter det ikke selv, men så falt jeg aldri for Candy Crush, Farmville, Angry Birds eller Flappy Bird heller. Funker liksom ikke å spille sånt når man har vokst opp med skikkelige spill.

Skrevet

Jeg spiller det egentlig bare hvis jeg sitter på bussen, venterom og lignende. Greit tidsfordriv, men ingenting jeg blir hekta på sånn at jeg spiller det ellers.

Skrevet

Jeg er veldig fan av spill som man kan spille mens man ser tv, har samtaler online eller vel, multitasking generelt. Sånn sett er CC perfekt da det sjeldent er tidsbasert (dog noen av de), sånn at man kan ta så lange pauser man vil så ofte man vil uten å tape. I tillegg er det ikke for lett (man mister lett interessen hvis man klarer alt perfekt med en gang), men heller ikke for vanskelig. Og så er det temmelig "hjernedødt" så man trenger ikke konsentrere seg nevneverdig for å klare det. Et perfekt slappe av-spill med andre ord.

Gjest The damned
Skrevet

Har jeg også lurt på. Ser så kjedelig ut.

Hvis jeg skal spille på mobilen eller nettbrettet så velger jeg heller enkle eventyrspill eller Quizup, Moviepop eller Songpop.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...