AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #1 Skrevet 23. april 2015 Idag har jeg vært veldig slapp og følt meg litt "borte", og har tenkt at det er fordi jeg ikke hadde spist skikkelig tidligere og er veldig stresset for tiden. Dro på middagsbesøk hos min mor, og måtte på do (nr 2) med en gang etterpå. En time etter måtte jeg akutt på do igjen, og hadde skikkelig diaré (beklager detaljer). Da jeg skulle tørke meg oppdaget jeg en tampong som må ha vært oppi der siden minst igår morges! Trodde jeg var ferdig med mensen, så har helt glemt den i alt stresset. Blodet på den var grønnbrunt (sorry igjen ) og den luktet.. Vært på do med diaré 4 ganger på en time etter det. Føler meg også slapp. Har ingen feber. Kan dette være TSS selv om jeg ikke har feber? Kobler liksom sammen den glemte tampongen, slappheten, og diareen, selv om de tre mest sannsynlig er helt uavhengig av hverandre.. Anonymous poster hash: 6af0d...3fc
AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #2 Skrevet 23. april 2015 Idag har jeg vært veldig slapp og følt meg litt "borte", og har tenkt at det er fordi jeg ikke hadde spist skikkelig tidligere og er veldig stresset for tiden. Dro på middagsbesøk hos min mor, og måtte på do (nr 2) med en gang etterpå. En time etter måtte jeg akutt på do igjen, og hadde skikkelig diaré (beklager detaljer). Da jeg skulle tørke meg oppdaget jeg en tampong som må ha vært oppi der siden minst igår morges! Trodde jeg var ferdig med mensen, så har helt glemt den i alt stresset. Blodet på den var grønnbrunt (sorry igjen ) og den luktet.. Vært på do med diaré 4 ganger på en time etter det. Føler meg også slapp. Har ingen feber. Kan dette være TSS selv om jeg ikke har feber? Kobler liksom sammen den glemte tampongen, slappheten, og diareen, selv om de tre mest sannsynlig er helt uavhengig av hverandre.. Anonymous poster hash: 6af0d...3fc Dette er ikke TSS. Da ville du hatt svært høy feber og vært ute av stand til noe annet enn å ligge i sengen.Anonymous poster hash: 64bd9...447
Minya Skrevet 23. april 2015 #3 Skrevet 23. april 2015 Blir du ikke noe bedre over natta kan det uansett være en idé å kontakte lege selv om det er lite sannsynlig at det er TSS. TSS er en svært sjelden sykdom i dag og symptomene er veldig høy feber (39 grader), forvirring/apati/sløvhet, malaise (en følelse av sykdom/uro i kroppen), lavt blodtrykk og utslett som ligner på solforbrenning, som kan forekomme hvor som helst på kroppen, selv på øynene. Utslettet er et av de tidligste symptomene og forekommer ofte like etter feberen. Tenker likevel at det er større sjanse for at kroppen din rett og slett er sliten og lei av stresset og prøver å si fra til deg at du bør ta det med ro. Diaré er vanlig om du har spist lite når du er stresset, og stressede kropper blir lettere syke av småting.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå