Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Johan Golden tar over.

Buhu.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da er det vel ikke vits i å holde liv i programmet.

Anonymous poster hash: c900a...fe2

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Er det første april i dag? :sjokkert:

Anonymous poster hash: b2dab...1bf
  • Liker 3
Skrevet

Johan Golden? De kunne virkelig ikke funnet en annen?

• Liker 4
Skrevet

Å, nei.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker Johan Golden da, men det er store sko han må fylle.

Anonymous poster hash: b2dab...1bf
  • Liker 2
Gjest Tekola
Skrevet

Kjenner jeg er litt skeptisk, men samtidig er det kanskje ikke så dumt? Det har jo fungert å bytte ut den andre laglederen innimellom. Golden er i hvert fall ikke den verste de kunne valgt!

AnonymBruker
Skrevet

Knut Nærum er uerstattelig, men jeg digger Johan Golden også. Kanskje det kan bli bra!

Anonymous poster hash: 5c680...492
  • Liker 4
Skrevet

Det blir ikke det samme.. men man vet aldri, det kan jo gå bra!

Skrevet

Kjenner jeg er litt skeptisk, men samtidig er det kanskje ikke så dumt? Det har jo fungert å bytte ut den andre laglederen innimellom. Golden er i hvert fall ikke den verste de kunne valgt!

Mja, joda. Det er mange som kan være morsomme men det er ikke så mange som er morsom på den måten Knut Nærum er. Han er noe for seg selv.

Som Almås sier til nrk; "Vi begynner på noe nytt"

AnonymBruker
Skrevet

Golden er litt klovnete iblant, men sist han var med i Nytt på nytt var han i hvert fall veldig bra. Jeg ble overrasket over hvor godt han passet den gang, så hvis han opprettholder det blir det en verdig erstatter. Klart dette er synd, Nærum er fantastisk, men jeg tror faktisk Golden kan gjøre det bra.

Anonymous poster hash: baa9f...96f
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

De kunne jo funnet en som snakker like fort, og derfor er like "morsom"

Anonymous poster hash: 4c894...516

Skrevet (endret)

Bros before hoes. Jeg skjønner at de bytter blondine innimellom, og de har vært veldig flinke til det, selv om ingen av dem var like bra som Anne Kat Hærland. Jeg mener, hun hadde jo faktisk beisa Ari Behn. Uten å ta skade av det!

Men jeg vet ikke om det er mulig å bytte ut Knut Nærum også. Og særlig ikke med Johan Golden. Jeg mener, hva blir det liksom igjen av programmet?

Eller kanskje det blir bedre. Hvem vet.

Endret av Mann 42
Skrevet

Har ikke noe imot Johan Golden, men det blir rett og slett ikke samme programmet. Blir sikkert å se på det likevel, men kommer ikke til å få samme fredagsfølelsen.

Skrevet

Kjedelig for seerne, men ønsker Knut lykke til videre som forfatter :) Viktig å følge drømmene sine!

AnonymBruker
Skrevet

Kjipt for oss som TV-seere, men jeg tror det egentlig er like greit.

Tror han har vært klart for et bytte lenge

Anonymous poster hash: 54134...0a2
Skrevet

Ånei, jeg har vokst opp med Knut Nærum og hans deadpan. Nå ble jeg faktisk ordentlig lei meg.

AnonymBruker
Skrevet

Johan Golden? De kunne virkelig ikke funnet en annen?

Så kjipt at det kommer inn en som har litt utenlandsk blod i årene? Er du rasist, eller?

Anonymous poster hash: 2d3b3...88e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...