Gå til innhold

Hvilken barberingsmetode er best?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Seriøøst. Nå har jeg barbert alt i 4 år med engangshøvler. Huden min dør langsomt (eller ganske fort egentlig). Hva skåner huden mest? Liker ikke voks, det funker bare ikke, men om noen har noen tips så skal jeg gi det en sjanse. Wææ, I'm desperate :bond:

Anonymous poster hash: 4697f...920
Videoannonse
Annonse
Gjest Christina146
Skrevet

Engangshøvler er farlige! Invester i en skikkelig barberhøvel, og pass på å holde blade rene. :)

Skrevet

Og jeg synes ihvertfall at de for menn er MYE bedre enn de for kvinner. Leggene epilerer jeg, kanskje verdt et forsøk?

Skrevet

Jeg abonnerer på en barberhøvelgreie som jeg elsker!

Den fungerer fantastisk! Huden blir myk og den er enkel (fordi du ikke må drive å skylle bort hår og du ikke trenger barberingsskum).

Du får den første pakken gratis. Da får du høvelen og noen pakker med høvler du skal feste på. Så fortsetter abonnementet hvor du får noen slike pakker annenhver måned. Bruker ofte å få mer enn jeg trenger, så det hender jeg ber om å få skippet en måned sånn at jeg rekker å bruke dem opp.

Det er alovera rundt høvlene, sånn at huden holder seg myk og sunn.

Anbefales! Husker ikke helt hva merket heter, men kan finne det ut om du er interessert :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en narberhøvel for menn, den er myyyye bedre enn de som lages for kvinner. Jeg abonnerer på barberblad, og bruker Gillettes barbergel for kvinner. Blir like fint hver gang.

Anonymous poster hash: 97952...15a
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk dere! Setter pris på alle svar. Skal ut å kjøpe meg med aloe vera i første omgang da :biggrin:

Anonymous poster hash: 4697f...920
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker venus barberhøvel. Skift blad ofte, sløve blad sliter mer enn skarpe. Jeg barberer meg i dusjen. Jeg bruker rikelige mengder dusjsåpe så huden er dekket av et godt skumlag, så barberer jeg. Etter barbering smører jeg godt med fuktighetskrem.

For tørr barbering eller for gammelt blad gir tørr og sår hud.

Anonymous poster hash: 14116...3b2
Skrevet

Jeg bruker den husker ikke første navnet men det er i allefall "...&olay" den er kjempe fin! Virkelig. Beste jeg har prøvd og jeg er urolig plaget med tørr hud, nupper og all mulig drit. Men med denne høvelen er det bare gøy å barbere seg, i stedet for å ende opp med elefant bein etterpå :L anbefales virkelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...