AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #1 Skrevet 23. april 2015 Seriøøst. Nå har jeg barbert alt i 4 år med engangshøvler. Huden min dør langsomt (eller ganske fort egentlig). Hva skåner huden mest? Liker ikke voks, det funker bare ikke, men om noen har noen tips så skal jeg gi det en sjanse. Wææ, I'm desperate Anonymous poster hash: 4697f...920
Gjest Christina146 Skrevet 23. april 2015 #2 Skrevet 23. april 2015 Engangshøvler er farlige! Invester i en skikkelig barberhøvel, og pass på å holde blade rene.
Wonderbitch Skrevet 23. april 2015 #3 Skrevet 23. april 2015 Og jeg synes ihvertfall at de for menn er MYE bedre enn de for kvinner. Leggene epilerer jeg, kanskje verdt et forsøk?
Tibbie Skrevet 23. april 2015 #4 Skrevet 23. april 2015 Jeg abonnerer på en barberhøvelgreie som jeg elsker! Den fungerer fantastisk! Huden blir myk og den er enkel (fordi du ikke må drive å skylle bort hår og du ikke trenger barberingsskum). Du får den første pakken gratis. Da får du høvelen og noen pakker med høvler du skal feste på. Så fortsetter abonnementet hvor du får noen slike pakker annenhver måned. Bruker ofte å få mer enn jeg trenger, så det hender jeg ber om å få skippet en måned sånn at jeg rekker å bruke dem opp. Det er alovera rundt høvlene, sånn at huden holder seg myk og sunn. Anbefales! Husker ikke helt hva merket heter, men kan finne det ut om du er interessert
AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #5 Skrevet 23. april 2015 Jeg har en narberhøvel for menn, den er myyyye bedre enn de som lages for kvinner. Jeg abonnerer på barberblad, og bruker Gillettes barbergel for kvinner. Blir like fint hver gang. Anonymous poster hash: 97952...15a
AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #6 Skrevet 23. april 2015 Tusen takk dere! Setter pris på alle svar. Skal ut å kjøpe meg med aloe vera i første omgang da Anonymous poster hash: 4697f...920
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #7 Skrevet 24. april 2015 Jeg bruker venus barberhøvel. Skift blad ofte, sløve blad sliter mer enn skarpe. Jeg barberer meg i dusjen. Jeg bruker rikelige mengder dusjsåpe så huden er dekket av et godt skumlag, så barberer jeg. Etter barbering smører jeg godt med fuktighetskrem. For tørr barbering eller for gammelt blad gir tørr og sår hud. Anonymous poster hash: 14116...3b2
ClosedParadise Skrevet 24. april 2015 #8 Skrevet 24. april 2015 Jeg bruker den husker ikke første navnet men det er i allefall "...&olay" den er kjempe fin! Virkelig. Beste jeg har prøvd og jeg er urolig plaget med tørr hud, nupper og all mulig drit. Men med denne høvelen er det bare gøy å barbere seg, i stedet for å ende opp med elefant bein etterpå :L anbefales virkelig!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå