Gå til innhold

Når varsler du politiet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Forskning som viser dette?

Anonymous poster hash: c497b...f92

Trenger ikke forskning for å si det. Fyllekjører kan ta liv. Mann ringer og sier i fra, politiet fjerner fyllekjøreren fra veien = ingen drept (forutsatt at han ikke drepte noen før politiet fikk han av veien)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ringt politiet på veien en gang, og det var når det var når vi kjørte forbi et rådyr og dens bittelille kalv som stod 1m fra E18 uten rekkverk mellom dyrene og veien.

Anonymous poster hash: 7d88d...f59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri ringt 112. Men har ringt 08200 et par ganger. En gang fordi sjåføren kjørte i 30 i en 70 sone, et par ganger ved latterlig høy fart. Da mener jeg ikke de som ligger i 130, men som legger seg i enda større fart enn dette og appåtil kjører som idioter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri ringt 112. Men har ringt 08200 et par ganger. En gang fordi sjåføren kjørte i 30 i en 70 sone, et par ganger ved latterlig høy fart. Da mener jeg ikke de som ligger i 130, men som legger seg i enda større fart enn dette og appåtil kjører som idioter.

Om noen ligger i 130 i en 70 eller 80 sone vil jeg si at det er latterlig stor fart. Hadde lett ringt til politiet for det der.

Anonymous poster hash: ea08c...2fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen ligger i 130 i en 70 eller 80 sone vil jeg si at det er latterlig stor fart. Hadde lett ringt til politiet for det der.

Ojda. På den siste mente jeg på E6 i 100-sona. Hadde ringt politiet for 130 i en 70 sone også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg bil, men har vært passasjer med andre hvor vi har måtte ringe politiet..
Enten fordi noen fulle idioter har funnet ut at det er en GOD ide å sjangle på motorveien (I full dress...)
Eller fordi det har vært ulykker på stedet :)
Har vært "første" mann på plass ved 2 kollisjoner, og kompisen min sa at han aldri kom til å ha meg med som passasjer igjen, fordi hver gang jeg er med, så kommer vi til slike ting. Han hadde hatt lappen da i 8år og ikke opplevd slike ting, før jeg satt med meg ham, også skjedde det 2 ganger på under 2måneder! :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ringt en gang...jeg: "Det går en fyr på E18 ved vallemyrene."

Politidama "det må da han få lov til?"

Meg "det GÅR en fyr på E18!"

Politidama "han må jo få lov til å gå på veien!"

Meg "så han får lov til å GÅ på E18?!"

....da satte hu meg endelig over til noen andre...

Anonymous poster hash: ce1cf...d65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...