Gå til innhold

Det er så mye bråk overalt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ekle fly, helikoptere, biler, tog. Det bråker hele tiden! Hvor er det stille? Så man ikke hører noe sånt? Særlig fly, HATER lyden av fly.

Anonymous poster hash: d028b...3bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I grotter er det rolig

Nei, jeg har vært i en.

Anonymous poster hash: d028b...3bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir veldig stille når du dør.

Anonymous poster hash: 056c3...774

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Midt på den sibirske tundraen. Antakelig flere steder i Canada og Alaska også. Grønland kan du også prøve. Og polene.



Anonymous poster hash: 178b7...8d1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir veldig stille når du dør.Anonymous poster hash: 056c3...774

Oppfordrer du meg til å ta selvmord????

Trodde det var mange stygge folk på Kvinneguiden, men det der er bare ondskap!!!!

Anonymous poster hash: d028b...3bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Midt på den sibirske tundraen. Antakelig flere steder i Canada og Alaska også. Grønland kan du også prøve. Og polene. Anonymous poster hash: 178b7...8d1

Der flyr det garantert ikke fly? Flyr det altså fly over hele Norge?

Anonymous poster hash: d028b...3bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppfordrer du meg til å ta selvmord????

Trodde det var mange stygge folk på Kvinneguiden, men det der er bare ondskap!!!!

Anonymous poster hash: d028b...3bc

Det var et ganske meningsløst utsagn, men å klare å tolke det vedkommende sa som en oppfordring til selvmord... Da må man prøve veldig hardt å bli fornærmet, da. Selvsagt var det ingen oppfordring til noe sånt, og jeg aner ikke hvordan du klarte å tolke vedkommende slik i det hele tatt. Det var da bare en ganske innholdsløs kommentar.

Anonymous poster hash: 3d8b5...603

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et ganske meningsløst utsagn, men å klare å tolke det vedkommende sa som en oppfordring til selvmord... Da må man prøve veldig hardt å bli fornærmet, da. Selvsagt var det ingen oppfordring til noe sånt, og jeg aner ikke hvordan du klarte å tolke vedkommende slik i det hele tatt. Det var da bare en ganske innholdsløs kommentar. Anonymous poster hash: 3d8b5...603

Nei, han skrev at det er stille når man er død. Det er meget tydelig hva budskapet er, burde bli utestengt fra Kvinneguiden!!

Anonymous poster hash: d028b...3bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der flyr det garantert ikke fly? Flyr det altså fly over hele Norge?Anonymous poster hash: d028b...3bc

Selvsagt flyr det fly over både Sibir og tundraen. Og i Alaska er småfly visstnok ikke uvanlig pga avstander. Canada er et moderne land og har vanlig rutefly, som Norge.

Ønsker du ikke fly så ønsker du forgjeves. Et konstruktivt råd: venn deg til dem eller kjøp deg et solid hørselsvern.

Og de over vitser med ditt fullstendig urealistiske ønske med en vri på munnhellet "stille som i graven". Vi vet du ikke kan unngå fly. Du vet du ikke kan unngå fly. Ergo er det lov å vitse.

Anonymous poster hash: 3757c...3df

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, han skrev at det er stille når man er død. Det er meget tydelig hva budskapet er, burde bli utestengt fra Kvinneguiden!!

Anonymous poster hash: d028b...3bc

Jeg antar du fleiper, men det betyr jo åpenbart ikke at noen ønsker deg noe vondt. H*n bare understreket at det er litt bråk overalt, dessverre, og at det nok er så godt som umulig å få det helt stille. Man må som sagt anstrenge seg veldig for å tolke dette som "Jeg håper du begår selvmord" og ikke som et litt fleipete "Det er bråk overalt, stille blir det først når man er død", så jeg vet ikke hvorfor jeg tar det på alvor. Det er umulig å lese det der som ondsinnet med mindre man forsøker.

Og det er fly overalt. Det er klart det er færre midt over Grønland enn over Frankfurt-am-Main. Men jeg bor midt i Oslo, jeg ser Slottsparken fra vinduet mitt, og jeg kan ikke si det er så fryktelig mye trafikkstøy selv her. Total stillhet er behagelig og forekommer jo støtt, men full kontroll over alle lydkilder får man neppe.

Anonymous poster hash: 3d8b5...603

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fly de fleste steder, men når du kommer en del mil bort fra nærmeste rullebane vil de være så høyt oppe at du ikke kan høre dem. Kjøp ei billig hytte langt inne i skogen, langt fra folk og der det ikke utbygd vann, kloakk og strøm, så får du neppe naboer med det første.



Anonymous poster hash: d3760...943
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ganske stille utenfor Ring 3....



Anonymous poster hash: a94c9...a5b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste om en stille plass, men så bestemte nabojævelen seg for å hogge ned en hel skog for å lage golfbane, så nå hører man biler hele døgnet rundt, ikke godt, men man hører de når man står utenfor.

Den perfekte plassen er et sted med mye skog rundt , siden trær fungerer som lyddempere.

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Langt ute i skogen og på landet



Anonymous poster hash: 38be9...edf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppfordrer du meg til å ta selvmord????

Trodde det var mange stygge folk på Kvinneguiden, men det der er bare ondskap!!!!

Anonymous poster hash: d028b...3bc

Nope. Var bare en måte å lese deg på. Tenker du trenger å gå i deg selv og se hva mer som trykker. For det virker som om du har et eller annet som trykker på. Enten det er en opplevelse som barn eller det er en lidelse som gjør deg svakere enn du har vært før. Selvmord er noe jeg ALDRI ville oppfordre til. Det strider mot mitt livssyn(ateist), vi har bare en kjangs her og den er bedre enn å ikke eksistere.

Finn ut hva mere som gnager og gjør noe med det, så blir nok resten bedre også.

Anonymous poster hash: 056c3...774

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...