Gå til innhold

Anmelde sovevoldtekt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Visste ikke hvor jeg skulle poste dette, så flytt om nødvendig.

Ble sovevoldtatt av en bekjent som kjørte meg hjem fra fest på fredag. Han var klin edru, jeg var så full at jeg ikke klarte å gå. Han forgrep seg på meg enten etter at jeg ble helt bevisstløs eller sovnet. Orker ikke fortelle hele historien, så spørr om dere lurer på noe.

Dro ikke på voldtektsmottaket før tirsdag da jeg var redd for å si ifra og tenkte ikke så mye på det da jeg prøvde å gå videre.

Det jeg er i tvil om nå er om jeg skal anmelde. Jeg skal i møte med advokaten min over helgen. Aner ikke hva jeg skal gjøre, noen som har råd, erfaringer eller lignende? Hvis det blir rettsak blir det nok veldig tøft for meg og det kommer til å bli en tung tid fremover. Jeg er forresten 17 år... Får ikke sove om nettene og kommer meg ikke på skolen.

Anonymous poster hash: 68187...bc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du noe som helst bevis på at du ble voldtatt?

Anonymous poster hash: 8ddaa...ada

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Hei TS

Spørsmålene jeg stiller er ikke ment som kritikk, men jeg lurer på:

Du sier du var så full at du nesten ikke kunne gå, samtidig sier du: " Han var klin edru ". Jeg lurer da på hvordan du i denne tilstanden kunne være så observant. Videre sier du som følger: " Han forgrep seg på meg enten etter at jeg ble helt bevisstløs eller sovnet ". Igjen er spørsmålet: Hvordan kan du vite dette om du var bevisstløs/sov. Finnes det noe som kan bekrefte dette.

Jeg stiller disse spørsmålene for å gjøre deg oppmerksom på at disse er spørsmål hans forsvarer vil også kunne stille. Og at om du anmelder bør du ha svarene. For om du ikke har svarene vil anmeldelsen kunne oppfattes som falsk: Han vil da kunne saksøke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TS

Spørsmålene jeg stiller er ikke ment som kritikk, men jeg lurer på:

Du sier du var så full at du nesten ikke kunne gå, samtidig sier du: " Han var klin edru ". Jeg lurer da på hvordan du i denne tilstanden kunne være så observant. Videre sier du som følger: " Han forgrep seg på meg enten etter at jeg ble helt bevisstløs eller sovnet ". Igjen er spørsmålet: Hvordan kan du vite dette om du var bevisstløs/sov. Finnes det noe som kan bekrefte dette.

Jeg stiller disse spørsmålene for å gjøre deg oppmerksom på at disse er spørsmål hans forsvarer vil også kunne stille. Og at om du anmelder bør du ha svarene. For om du ikke har svarene vil anmeldelsen kunne oppfattes som falsk: Han vil da kunne saksøke.

Jeg regner med. Uansett hvor drita og bevisstløs du har vært så kjenner du dagen derpå når du våkner at noen har vært inni deg.

Forøvrig så har domstolene strammet ordentlig innpå disse såkalte sovevoldtektene, i tillegg til at politiet følger de opp mer iherdig. Så ts, ikke nøl med å gå til sak her. Slike overgripere er det viktig å få stoppet.

Anonymous poster hash: 0f2c1...e0e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Jeg regner med. Uansett hvor drita og bevisstløs du har vært så kjenner du dagen derpå når du våkner at noen har vært inni deg.

Forøvrig så har domstolene strammet ordentlig innpå disse såkalte sovevoldtektene, i tillegg til at politiet følger de opp mer iherdig. Så ts, ikke nøl med å gå til sak her. Slike overgripere er det viktig å få stoppet.

Anonymous poster hash: 0f2c1...e0e

I en rettssak er det noe som heter bevisførsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noe som helst bevis på at du ble voldtatt?

Anonymous poster hash: 8ddaa...ada

Ja, han sa vi hadde sex på Facebook til ei venninne og lakenet mitt er inne til analyse.

Ts

Anonymous poster hash: 68187...bc3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, han sa vi hadde sex på Facebook til ei venninne og lakenet mitt er inne til analyse.

Ts

Anonymous poster hash: 68187...bc3

Hvis du har vitner som så deg gå inn i bilen hans halvt bevisstløs av alkohol har du en veldig sterk sak.

Anonymous poster hash: 0f2c1...e0e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TS

Spørsmålene jeg stiller er ikke ment som kritikk, men jeg lurer på:

Du sier du var så full at du nesten ikke kunne gå, samtidig sier du: " Han var klin edru ". Jeg lurer da på hvordan du i denne tilstanden kunne være så observant. Videre sier du som følger: " Han forgrep seg på meg enten etter at jeg ble helt bevisstløs eller sovnet ". Igjen er spørsmålet: Hvordan kan du vite dette om du var bevisstløs/sov. Finnes det noe som kan bekrefte dette.

Jeg stiller disse spørsmålene for å gjøre deg oppmerksom på at disse er spørsmål hans forsvarer vil også kunne stille. Og at om du anmelder bør du ha svarene. For om du ikke har svarene vil anmeldelsen kunne oppfattes som falsk: Han vil da kunne saksøke.

Ei venninne var med å kjørte meg hjem, de kjenner hverandre. Han var klin edru fordi han kjørte oss og han visste også hvor full jeg var. Han hadde også spurt venninna mi når de dro om jeg hadde noen sykdommer(før han kom tilbake til meg alene) Jeg våknet morgenen etterpå med buksa nede og vondt i skrittet + fult av sæd i vagina. Jeg husker glimt før hendelsen men da selve hendelsen skjedde var jeg ikke til stede mentalt, så da er det usikkert om jeg enten har sovnet eller ikke vært bevisst. Våken var jeg ikke.

Ts

Anonymous poster hash: 68187...bc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med. Uansett hvor drita og bevisstløs du har vært så kjenner du dagen derpå når du våkner at noen har vært inni deg.

Forøvrig så har domstolene strammet ordentlig innpå disse såkalte sovevoldtektene, i tillegg til at politiet følger de opp mer iherdig. Så ts, ikke nøl med å gå til sak her. Slike overgripere er det viktig å få stoppet.

Anonymous poster hash: 0f2c1...e0e

Ikke nødvendigvis..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Ja, han sa vi hadde sex på Facebook til ei venninne og lakenet mitt er inne til analyse.

Ts

Anonymous poster hash: 68187...bc3

Da har du bevis. Du bør ikke vente lenge med å anmelde. Da virker det som om du har virket usikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har vitner som så deg gå inn i bilen hans halvt bevisstløs av alkohol har du en veldig sterk sak.

Anonymous poster hash: 0f2c1...e0e

Ja, han hadde med en kompis og jeg hadde med ei venninne. Jeg måtte bli dratt inn i bilen siden jeg var så full

Anonymous poster hash: 68187...bc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han hadde med en kompis og jeg hadde med ei venninne. Jeg måtte bli dratt inn i bilen siden jeg var så full

Anonymous poster hash: 68187...bc3

Slik du fremstiller saken her ts synes jeg du har en veldig sterk sak. Dette er ingeting å lure på.

Anonymous poster hash: 0f2c1...e0e

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har vitner som så deg gå inn i bilen hans halvt bevisstløs av alkohol har du en veldig sterk sak.

Anonymous poster hash: 0f2c1...e0e

Nei, det har hun ikke. Det er faktisk ikke ulovlig å ha sex med en beruset person.

Anonymous poster hash: 18412...825

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det har hun ikke. Det er faktisk ikke ulovlig å ha sex med en beruset person.

Anonymous poster hash: 18412...825

Det er ulovlig å ha sex uten samtykke, og når man er så beruset som TS var, så kan dette regnes som voldtekt jo.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være at du har gitt samtykke, men ikke husker det? Om du var så full som du sier er jo det en mulighet. Du ble tross alt bevistløs grunnet for mye alkohol sier du, og da er det 100% sikkert at det er mye du ikke husker.

Han hadde vel ikke fortalt at dere hadde sex til venner om han hadde voldtatt deg?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Han er egentlig veldig lur. Det er derfor han har annonsert at de hadde sex på Face. For å si at det var det det var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er ulovlig å ha sex uten samtykke, og når man er så beruset som TS var, så kan dette regnes som voldtekt jo.

Det er umulig å bevise at hun ikke samtykket. Det er dette som gjør voldtektssaker vanskelige.

Anonymous poster hash: 18412...825

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være at du har gitt samtykke, men ikke husker det? Om du var så full som du sier er jo det en mulighet. Du ble tross alt bevistløs grunnet for mye alkohol sier du, og da er det 100% sikkert at det er mye du ikke husker.

Han hadde vel ikke fortalt at dere hadde sex til venner om han hadde voldtatt deg?

Nei, jeg hadde aldri i verden gitt samtykke til han. Det som er problemer er at jeg er ganske sikker på at han går rundt å tror han ikke har gjort noe galt. Uansett hvis han nekter for at vi hadde sex hadde han bare vært dum hvis de finner sæd på lakenet.

Anonymous poster hash: 68187...bc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er umulig å bevise at hun ikke samtykket. Det er dette som gjør voldtektssaker vanskelige.

Anonymous poster hash: 18412...825

Man skal uansett ikke ligge med noen som ikke er i stand til å motsette seg handlingen. Og det visste han at jeg var.

Anonymous poster hash: 68187...bc3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...