AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #1 Skrevet 23. april 2015 Jeg har flere hull i ørene, men det er vel tjue år siden de ble tatt (skutt av frisør) og jeg husker ikke.. Nå er et av hullene vonde. Jeg bruker ekte gull og har alltid dobber i. Tok de ut og rensa dobber og hull for noen dager siden og nå var det så vondt å sette i dobben igjen at jeg llt være. Fikk dobben gjennom og det blør ikke. Hvordan bedt behandle dette? Jeg er helt grønn.. Anonymous poster hash: 5bcdf...6ee
Minya Skrevet 23. april 2015 #2 Skrevet 23. april 2015 Når det går betennelse eller nestenbetennelse i gamle hull, kan du kline på litt bacimycin på øredobben før du setter den igjennom hullet. Skyll bort evt verk med saltvann og la ørene være i fred ellers. Gir det seg ikke i løpet av en ukes tid, bør du vurdere å la hullet gro igjen og heller ta et nytt hull når det gamle er helt gjengrodd om du vil ha flere hull i ørene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå